AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

ik ga straks eindelijk weer eens fatsoenlijk trainen........
;)

Tuinstoelen schoonmaken ! Want ze hebben de hele winter buiten gestaan :p

Even voetballen met vrienden denk ik, misschien nog het strand op!

Man man, zalige middag gehad!:o

Om 11u30 vertrokken uit school en iets gaan drinken in het stad, uurtje op het terras gezeten in het zonnetje. Dan korte/kleine date gehad met een meisje tot 13u10 in het park. Daarna blijven liggen in het gras, T-shirt afgedaan (:sd:) lekker in het zonnetje gelegen en daar geleerd!
Geen vervelende auto's, geen voorbijgangers, geen afleiding, gewoon 2u15min geleerd voor de komende examens:o

Morgen opnieuw!

Om 11u30 vertrokken uit school en iets gaan drinken in het stad, uurtje op het terras gezeten in het zonnetje. Dan korte/kleine date gehad met een meisje tot 13u10 in het park. Daarna blijven liggen in het gras, T-shirt afgedaan (:sd:) lekker in het zonnetje gelegen en daar geleerd!
Geen vervelende auto's, geen voorbijgangers, geen afleiding, gewoon 2u15min geleerd voor de komende examens:o

Morgen opnieuw!

:D Klinkt lekker.

Morgen opnieuw!

enjoy it :D

Ben best ook redelijk verbrand:p Het was gewoon een héérlijke middag, in het midden van het stad zo een kalmte, zalig gewoon.
Sfeerfoto:D:

2468423421_d592dbdd4f_b.jpg

Laatst bewerkt:
ik probeer Klus van zijn plan af te houden dat hij Linux op zijn pc wil doen........

same old shit every day ...

Werken, trainen, eten, wat WII spelen, knuffelen met vriendin.
Als extra'tje ga ik vandaag ook nog even naar de doe het zelf om hout.
Kwestie dat het vrouwke een rozenrekje wil in de tuin :p

Werken na een kort nachtje.

Terug
Naar boven