AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

vanavond snowboarden

Arbeit macht frei! En vanavond knallen, schouders trainen :D En kijken of ik nieuwe pr kan maken op de boom.

Over een minuut of 2 de stad in! Kreeg vanmorgen zulk goed nieuws! Ben helemaal blij :D :D

wat voor goed nieuws?

Ze word anaal ontmaagd door mij (oke, het coïtusgrapje is nu gemaakt, doet niemand anders dat....)

Werken en vanavond ff lam zuipen, ben al een flink aantal weken niet lam geweest (uitgezonderd koninginnedag en nacht :D)

Vrij zijn, Trainen en misschien werken.

Werken, naar de psychiater, naar huis en vanmiddag wat gezelligs doen met mijn zoontje. Eind van de middag wat lekkers koken, broertje eet mee. Misschien vanavond kijken bij Drako zijn tattoo. Verder geen plannen.

nu trainen.
dan werken.
dan thuis eten.
dan chille.. weekend :coffeepc:

Dat is zeker goed nieuws

Ik heb een hoop te doen vandaag... maar het regent keihard. :(

Hier is het nu droog, maar stap straks toch lekker de auto in. :)

Straks ff hier opruimen en inpakken... richting Knoal rijden... met de auto naar schadebedrijf... vanavond naar de Lama's in het theater :)

Waterskïen!!! :D :woot:

Straks naar de supermarkt:meal::banana:

Niets bijzonders. Beetje aan school werken en bier drinken, heb ik wel verdiend vandaag :)

Straks eerst ff knallen dan naar huis het internet op voor een nieuwe mountainbike en schoenen. En dan morgen in de winkel(s) kijken en verder lekker relaxen.

Terug
Naar boven