AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

Ik heb veel te veel geld uitgegeven o.O

Geld uitgegeven aan?:D

zometeen een avondje uit met vrouwtje........
:)

veel plezier...

ik ben tremmors aan het kijken, maar vind het niet zo... zo ook slapen was een lange dag.

Over een uurtje trainen. Daarna heel veel leren. Dan met de trein naar Alkmaar, dikke party waar ik ook blijf pitten :cool:

Kaartjes kopen voor Madonna!! (Hoop ik...) Daarna trainen in Voorschoten maar het is kloteweer. :(

Het is weeral zaterdag en de kinderen gaan voor een dag naar hun moeder, ik ga vandaag trainen, 's morgens schouders en benen en vanmiddag in Antwerpen een uurtje of 2 Shaolin (niet meer in een club zoals vroeger maar met vrienden, bij één van hen thuis).
Daarna wat aandacht besteden aan mijn vriendin en vanavond uit met haar naar de film en nog iets drinken met haar.

Ik heb geen idee wat ik ga doen. Kreeg net wel eindelijk de brief waar ik al 1,5 week op wachtte! Dus misschien dat ik dat nog gan vieren, geen idee :)

wat ga je vieren dan. dat je die brief hebt gehad of stond er iets leuks in.

Nu ben ik wel neiuwsgierig wat erin stond... ga je dat ook nog vertellen of is dat top secret

Opruimen, shoppen het geld moet weer even rollen :) en vanavond gaan we FEESTEN!!!!

Terug
Naar boven