XXL Nutrition

Wat ga je doen vandaag?

Hoi man, wat kom je hier zoeken ? In mijn buurt

:heart:

reis.980307.denete.lier.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn hardlooproute :D Meestal ik alleen met de vogeltje :heart:

Haha het "sexy" spoorstation. Lier lijkt me echt zo een doods, armzalig niemandsdalletje. Grauw spoorstation met de o-zo gezellig lintbebouwing net naast het perron. Voor de rest een lelijk betonnen mastodont midden in de stad. Om het af te maken met een stinkend kanaal.

Maar goed: het zijn maar vooronderstellingen als ik daar met de trein passeer.

Haha het "sexy" spoorstation. Lier lijkt me echt zo een doods, armzalig niemandsdalletje. Grauw spoorstation met de o-zo gezellig lintbebouwing net naast het perron. Voor de rest een lelijk betonnen mastodont midden in de stad. Om het af te maken met een stinkend kanaal.

Nee man, je hebt gelijk, vanuit een trein kan je alles goed zien. Kan je ook ruiken dat het "kanaal" (het is trouwens een rivier, een kanaal is gebouwt door mensen, een rivier niet) stinkt.

Ieder zijn smaak en je zal altijd mensen hebben die op alles klagen, nog altijd even goede vrienden bro, maar wat mij stoort.... jij weet juist niets.

Nee man, je hebt gelijk, vanuit een trein kan je alles goed zien. Kan je ook ruiken dat het "kanaal" (het is trouwens een rivier, een kanaal is gebouwt door mensen, een rivier niet) stinkt.

Ieder zijn smaak en je zal altijd mensen hebben die op alles klagen, nog altijd even goede vrienden bro, maar wat mij stoort.... jij weet juist niets.

Heerlijk, hoe snel mensen op hun tenen getrapt raken. :D
Ik kon het gewoon niet laten om te reageren nadat ik de laatste foto van het station had gezien. Het geeft zo een idyllish sfeer weer, terwijl dit helemaal geen representatief beeld is, zeker niet van het station. De rest is puur gebaseerd op waarnemingen dus objectief is het evenmin.

Mijn post was trouwens helemaal niet agressief bedoelt. Overigens waar ik woon, valt er wrs in vgl noch minder te beleven.
;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag vrij van me werk, vanochtend getraint en zo naar de stad. terrasje pakken.

Rusten(blessure) en straks onze buitenkeuken uitproberen :D (bakplaat, rooster en een extra pit voor een wok) :meal:

Ik vind dat station wel wat hebben niks mis mee.
OT: Straks even kijken of ik wat ap's kan bereiken zodat ik lekker in het park in de zon kan internetten.:)

atheros 600mw 802.11g + laptop = internet :D

• Topic Starter Topic Starter
Zo vanmorgen getraint, vanmiddag in de stad geweest en pak zo een terrasje.

in de sportschool wat gezien wat ik nooit heb gezien,

een vent van 1.85m-1.90m die +-70 kg woog drukte 140kg bankdrukken.

was aan het Squatten en zag hem achter me i/d spiegel.

wou hem al helpen met 100kg maar dat drukte die zo 6x weg
verhoogde naar 120 4x en 140 ging (makkelijk) 1x

knaap is zeker 35 jaar en doet aan hardlopen.

vanavond la Rocca of the Noxx...

Zo vanmorgen getraint, vanmiddag in de stad geweest en pak zo een terrasje.

in de sportschool wat gezien wat ik nooit heb gezien,

een vent van 1.85m-1.90m die +-70 kg woog drukte 140kg bankdrukken.

was aan het Squatten en zag hem achter me i/d spiegel.

wou hem al helpen met 100kg maar dat drukte die zo 6x weg
verhoogde naar 120 4x en 140 ging (makkelijk) 1x

knaap is zeker 35 jaar en doet aan hardlopen.

Zo traint er bij ons ook eentje, heeft geen flauw benul van wat ie doet, maar bencht 2 keer per week, een smal ventje en drukt zomaar even 130 kg :eek:

vanavond la Rocca of the Noxx...

Neem la Rocca

Ik ga dalik voetbal kijken, met een paar flessen bier :)

Terug
Naar boven