AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

Nu ga ik ff lekker koffie zetten en een paar eitjes in de pan bakken en dadelijk eens naar de shop en dan eens kijken wat de dag te bieden heeft :)

heel veel leuke dingen, bikerbabe komt straks naar me toe :D

eerst nog ff de kamer opruimen, kleine bom gevallen, vooral op mn bureau. en straks eten koken voor der :D

Ik wil ook komen!

voetballen, als het mooi weer word en blijft.

wat ga je voor lekkers koken voor haar

wat is gado gado eigenlijk.. en chilli con carne is dat niet dat je zo lekker gaat stinken. echt wel een succes op een date... :D

Is toch goed jonge, anders word het gewoon een magnetron maaltijd

wat is gado gado eigenlijk.. en chilli con carne is dat niet dat je zo lekker gaat stinken. echt wel een succes op een date... :D

Gadogado
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

GadogadoGadogado (Indonesisch: Gado-gado) is een Indonesisch groentegerecht, dat in Nederland en Suriname vooral bekend is als gerecht van het Chinees-Indisch restaurant. In die hoedanigheid is het een mix van groenten met gebakken ei, een schep pindasaus en gekruimelde kroepoek. Het wordt geserveerd met witte rijst. Gadogado is geschikt voor vegetariërs, het is goedkoop en snel te bereiden.

Het bereiden van gadogado in een ulekIn Indonesië echter zal men gadogado nooit met een gebakken ei aantreffen, het kan wel met een gekookt ei worden opgediend en vaak met lontongrijst of ketupat. Op Java vindt men er vaak een vorm van tahoe of tempeh in. Het wordt daar ook vaak koud genuttigd. De saus die men erover giet is gemaakt van pinda's, zoete ketjap, Spaanse pepers en vaak ook santen hoewel over dat laatste ingrediënt in Indonesië verschil van mening bestaat.

@jorin: never, ik haat magnetronmaaltijden, ik kook altijd vers

Ummm Buiten zitten zo achterthuis met een bak koffie zonnetje is er door

ehm eitjes bakken en dan neukjn

moto gp kijken :D

Ik ga zometeen even douche, en dan zoveel mogelijk leren! Al heb ik er op 't moment 0 zin in....:(

Terug
Naar boven