XXL Nutrition

Wat ga je doen vandaag?

vandaag naar een ander, groter hotel.............hopenlijk daar alleen kluswerk!

( ik werd een beetje gebruikt als laundry-boy, terwijl mijn eigen werk bleef liggen.........ja daaaaaaaaaaagggggg!)
:lol:

Vanavond hout kappen moet van vaders en dat na de schouder en tricep training:D

Potje voetbal kijken, daarvoor moet er nog flink gezweten worden in de sportschool.

mijn diploma behaald, stage afgerond, supplementen besteld en dadelijk nog trainen en voetbal kijken:D

vanavond naar petrol, een feestplaats te Antwerpen :)

Een dvd'tje opzetten.

Slapen zometeen.

Morgen trainen en Nederland - Rusland:woot:

vandaag naar een ander, groter hotel.............hopenlijk daar alleen kluswerk!

( ik werd een beetje gebruikt als laundry-boy, terwijl mijn eigen werk bleef liggen.........ja daaaaaaaaaaagggggg!)
:lol:

werk is idd een stuk beter, maar erg veel............net een werkdag achter de rug van 9 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds ( gelukkig gratis eten & overnachting in hotelsuite!!)

morgen weer verder, complete etage renoveren!!
:D

Uitbrakken was gistere weer beetje drunk! Heb nog nooit gedronken, nu hop ik op elk examefeestje met biertjes in me handen. Nu even wel, na een tijdje niet meer :D!

De hele dag schaken en naar Amy Winehouse luisteren:banana:

Ga zo hardcore werken en dan Hard juichen voor holland in de stad!!

Met Sanca naar maaseik om samen met Beast, BigG, Elmonstro en nog vele anderen te trainen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.093
Klussen in en om het Huis, en af en toe hier rondsnuffelen.

SCHOOL :janken:
En fusball vanavond: bier, vodka, chips!!!

Straks nog wat online gaan racen na de quali van F1 en om 18u beginnen met werken tot 23u30, dan hopelijk nog gaan nken met de ex en dan internet nog af gaan lopen en gaan slapen:D

Ik ga vandaag maar weer eens solliciteren.......:D

Aan m'n ballen krabben en dan op naar de kapper.

Wat doe je van werk dan Navy? Niet dat er veel te laden valt in een RX8...

Straks kapper en dan trainen!

Terug
Naar boven