boodscahappen moet ik ook doen. bah bah heb echt niets in huis meer.
ik moet elke dag wel langs de super.. manlief eet per dag zo'n twee pakken koek.. Waar hij het laat..
Hij blijft slank...no matter what he eats..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boodscahappen moet ik ook doen. bah bah heb echt niets in huis meer.
Hij blijft slank...no matter what he eats..gelukkig is die van mij eind van de straat. En toch zoek ik het niet om te gaan.
Haha dus jij gaat elke dag voor 2 pakken koek... lol... Je kan ook gelijk een doos halen met 30 pakken. Of eet die dan alles op.![]()
snotteren... ben nu nog meer verkouden dacht dat het over zou zijn

Verwendagje voor m'n oogappeltje boeken, winkelen, saunatje, gezelschapsspelletje, flesje Cava kraken.
Al voel ik me na een warme douche en wat gesnotter/gehoest wel wat beter... mayB vanavond rustig aan trainen anders een beetje lamballen/rusten vandaag 
Morgen naar Spa Italia met een Maserati 3200GT! Ben benieuwd, wel om 6u30 opstaan
![]()
![]()
)

ik heb vandaag een vrije dag, beetje spammen en racen op playstation..........voor de rest weet ik t nog niet ( misschien nog ff naar Gold's Gym!)
edit:
zometeen ff bijspringen in hotel.................alles zit volgeboekt, en personeel te weinig!
![]()