Fitness Seller

Wat ga je doen vandaag?

gelukkig is die van mij eind van de straat. En toch zoek ik het niet om te gaan.

Haha dus jij gaat elke dag voor 2 pakken koek... lol... Je kan ook gelijk een doos halen met 30 pakken. Of eet die dan alles op. :D

Beetje leren en om 16u trainen, vanavond feestje van een maat van mij!

gelukkig is die van mij eind van de straat. En toch zoek ik het niet om te gaan.

Haha dus jij gaat elke dag voor 2 pakken koek... lol... Je kan ook gelijk een doos halen met 30 pakken. Of eet die dan alles op. :D

Dat is helaas het geval dan jah.. Nee ik ga niet elke dag.. soms laat ik hem ff zonder koek hahaha..

Ik haal steeds 2 pakken .. en dan denk ik oow daar doet ie paar dagen mee..
nee hoor
haha
bij 1 kopje thee half pak koek

vreetzak ook...

Ach ja na een dagje geen koek is die weer zo blij als een kind als die weer wat krijgt. Wat eet die voor lunch haha...

Verwendagje voor m'n oogappeltje boeken, winkelen, saunatje, gezelschapsspelletje, flesje Cava kraken.

Schaken, lezen en hardlopen!

Naar Purple's avatar kijken.:coffeepc:

Net de boodschappen gedaan, zojuist army of two verder gespeeld op de xbox360, zo mijn zelfgemaakte boemboembali eten en dan nog even relaxen en dan werken.

Internet aflopen, mij klaarmaken om te gaan trainen en dan gaan trainen uiteraard!

ontbijten en ff rustig de dag beginnen.................het kan zomaar zijn dat ik straks weer veel te doen heb!
;)

Morgen naar Spa Italia met een Maserati 3200GT! Ben benieuwd, wel om 6u30 opstaan:D

maserati_3200-gt_06.jpg

:doggy:

Morgen naar Spa Italia met een Maserati 3200GT! Ben benieuwd, wel om 6u30 opstaan:D

maserati_3200-gt_06.jpg

:doggy:

mazzelpik!!

je maakt toch wel foto's?
:thumbs:

ik heb vandaag een vrije dag, beetje spammen en racen op playstation..........voor de rest weet ik t nog niet ( misschien nog ff naar Gold's Gym! ;) )

edit:
zometeen ff bijspringen in hotel.................alles zit volgeboekt, en personeel te weinig!
:o

Laatst bewerkt:
Bekomen van gisteren.

Straks terug zuipen.

mazzelpik!!

je maakt toch wel foto's?
:thumbs:

Dat is toch de bedoeling, ja:D

ik heb vandaag een vrije dag, beetje spammen en racen op playstation..........voor de rest weet ik t nog niet ( misschien nog ff naar Gold's Gym! ;) )

edit:
zometeen ff bijspringen in hotel.................alles zit volgeboekt, en personeel te weinig!
:o

Wat doe je eigenlijk van beroep? Klusjesman in een hotel maar je zit nu in Joenaited Staats ov Ameerieka? Welke racegames trouwens?:D

Gaan werken in het gevang.
Thuis komen en douchen en aperitieven.
Op het terras zitten thuis en er ook eten , internetten op de laptop en rum en koffie drinken.

Terug
Naar boven