Fitness Seller

Wat ga je doen vandaag?

Hardlopen, me verdiepen in klassiek muziek, documentaires bekijken en vanavond misschien nog even bij een goeie kameraad langs.

niet veel buiten trainen en eten... heb me een snipperdag (moeten) nemen omdat er geen volk was opt werk

Uitbrakken van lijpe party gistere,

Gelukkig heb ik zo'n gezellig moeder die heel vrolijk is 's ochtends :(!

half 6 thuis, half 10 op. O dit doen we even niet meer denk ik

Naar school, eten en leg day

Bijkomen van de mishandeling van m'n fysiotherapeute, over een paar uur trainen daarna in de zon chillen in het park met laptop en aan m'n site werken.

Mezelf uitmaken voor alles en nog wat omdat ik vorige week een telefoon heb gemist van m'n weekendwerk (op zich niet erg) om te gaan werken en bijgevolg dat ik deze week ook niet ben opgeroepen. Heb geld nodig:( Heb vorige week en daarnet contact mee opgenomen (beetje goeie wil tonen want die is er) en ze hebben niemand meer nodig:( Normaal bellen ze als ze je nodig hebben. Volgende week toch wat eerder op de week bellen en hun telefoon niet afwachten.

Nog eten en wat aan m'n site werken denk ik en in de avond met michiel4 gaan trainen.

naar het strand vrouwen kijken , er lopen hier prachtige vrouwen rond en soms heb je geluk dat er 1tje langshuppelt in een bikini string en dan zie je alle getrouwde kerels klappe krijgen van hun vrouwtje

balkan gotta love that:D

Ik ben momenteel aan het minderen met bier. Maar ik ga vanavond toch echt genieten van wat heerlijke trippels. Eindelijk verlost van al het huiswerk. Wat niet boeiende herkansingen doe ik na het weekend wel. Eerst zorgeloos genieten.

- Broodje halen bij een snackbar en het telnr van een meisje vragen dat er werkt (heb haar verleden weekend ontmoet maar haar telnr vergeten vragen :roflol:)

- Misschien daarna samen met een vriend de nacht doorbrengen onder het genot van een zegel

Postzegel?

Aan het werk tot 18:00 en al begonnen om 06:00 :(

Helemaal niks. Ben verrot.

Hier ook niets meer voor vandaag. Nog wat online racen en goed eten. Laat uitgegaan vanacht en nu wat compenseren.

computer beter maken ( anti spyware, anti virus, enz.), en kijken naar:

[Link niet meer beschikbaar]
:thumbs:

Nog niet weten met wie ik ga chillen, maar sowieso chillen!

relaxen op de bank met Film1

eten douchen eten ---- la rocca :D

Terug
Naar boven