AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

Eten, douchen, tv kijken, eten en wat ik vanavond ga doen weet ik nog niet.

ben vanmiddag nog even naar strand geweest (van 14-16u:P)

Ik heb vandaag nog niks gedaan :D

vandaag mijn dag gevult met:

ziek zijn:
kotsen
diaree-en
slapen
zweten

dat is minder :S

beterschap

Met een meisje naart strand geweest voor welgeteld 45 minuten. Daarna kwam de stortbui aanzetten. TERINGjantje wat waren we nat

woei nat!

Hahah zat al te wachten op zo'n reactie! Maar was echt niet normaal man. Was echt een regenbui uit de tropen. Ging abnormaal hard

Hard & Nat.....

We gingen hard ouwe!

Nou ik wilde dus gaan zwemmen.. maar helaas wwerd het bewolkt.. Moest een vriendin in de stad oppikken .. maar toen kwamen de eerste druppels al. Het zwemmen werd shoppen. Onderweg naar de kalverstraat plensbui .. niet normaal meer.. helemaal NAT!

Vanavond met manlief filmpies kijken..

Nou ik wilde dus gaan zwemmen.. maar helaas wwerd het bewolkt.. Moest een vriendin in de stad oppikken .. maar toen kwamen de eerste druppels al. Het zwemmen werd shoppen. Onderweg naar de kalverstraat plensbui .. niet normaal meer.. helemaal NAT!

Vanavond met manlief filmpies kijken..

Je had nog ff een snel een nieuwe bikini nodig? Die van vorig jaar was niet goed genoeg meer?

Je had nog ff een snel een nieuwe bikini nodig? Die van vorig jaar was niet goed genoeg meer?

Nou nee.. ik heb er thuis al 6..
Had alleen een tanktop gehaald.. zag verder niks leuks

Ben ook niet echt van het shoppen.. Maar ja zij weer wel dus ja wat moet je dan!

niet elke vrouw vind shoppen leuk hoor! Ik shop alleen als me kids weer nieuwe shit nodig hebben.. Ik hou er niet van om winkel in winkel uit te gaan.. Gewoon standaard de winkels waar ik wat moet halen, klaar..

maar ja blijkbaar ken jij elke vrouw zo goed!:rolleyes:

niet elke vrouw vind shoppen leuk hoor! Ik shop alleen als me kids weer nieuwe shit nodig hebben.. Ik hou er niet van om winkel in winkel uit te gaan.. Gewoon standaard de winkels waar ik wat moet halen, klaar..

maar ja blijkbaar ken jij elke vrouw zo goed!:rolleyes:

Nee, dat is onmogelijk.

Auto les, dus ik ga de straten van Groningen zwaar onveilig maken!

Gewoon chillen de hele dag!

Terug
Naar boven