Fitness Seller

Wat ga je doen vandaag?

Net watercooling voor de PC geinstalleerd nu aan het testen, straks trainen

epic work out straks

Nog 2 setjes SL deadlift, daarna monstermilk shake, even later eten en dan na Sesame Street pitten.
Heb weer hard gewerkt, dus dat heb ik wel verdiend al zeg ik het zelf.

Nog werken tot 17u30; daarna trainen :p

Pff.. vanavond presentatie van het profielwerkstuk :(

nken,

en daarna nog eens

Nog een kwartiertje werken, eten, douchen, omkleden, wax in hairs, pinnen, de bus pakken, munten kopen, BIER!

Drie vreugdesdansjes doen, Arsenal gewonnen, Man-U verloren van Everton en de Joden doen het tot nu toe ook goed. :woot:

---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:13 ----------

Drie vreugdesdansjes doen, Arsenal gewonnen, Man-U verloren van Everton en de Joden doen het tot nu toe ook goed. :woot:
Maak daar maar 4 van, ik zie net dat die kakkerlakken gelijk gespeeld hebben. :roflol:

Straks naar de ouders van m'n vriendin.

Nu trainen in men homegym, te laat deze nacht geraakte deze morgen niet in de gym ;)

ben me nu mentaal aan het voorbereiden om straks niet te kotsen wanneer ik een hele fles olijfolie ga binnengieten hopelijk lukt het me zonder niet te kotsen .

Paar opdrachten voor school maar eens afmaken.

---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:13 ----------

Maak daar maar 4 van, ik zie net dat die kakkerlakken gelijk gespeeld hebben. :roflol:

Damn dit is echt goed nieuws!

Ik over een maand pas. Hoe ging die?

Hmm.. ik ben sowieso geen persoon om te presenteren en het ging alsnog erg mager, eindcijfer heb ik een 7.2. Als je dat vergelijkt met hoe goed ons werkstuk eruit zag vind ik het wel erg mager maarja, het is maar een combinatie cijfer.

Wou trainen, maar ging pas om 6 uur slapen gisteravond dus tegen de tijd dat ik wakker was was de gym alweer dicht.

Morgen gaan we knallen.:thumbup:

Lekker trainen zo , inplaats van vanavond :)
schouders omzeep helpen, daarna T.V chillen..........

Terug
Naar boven