XXL Nutrition

Wat ga je doen vandaag?

Een kak verslag afmaken.

me de t*ring vervelen...nieuwe DLC van me favo game is ook nog niet beschikbaar en vissen is het te koud voor:(

Hmm.. ik ben sowieso geen persoon om te presenteren en het ging alsnog erg mager, eindcijfer heb ik een 7.2. Als je dat vergelijkt met hoe goed ons werkstuk eruit zag vind ik het wel erg mager maarja, het is maar een combinatie cijfer.

Voldoende is voldoende. Je krijgt niet meer als je een 10 hebt.

Hmm.. ik ben sowieso geen persoon om te presenteren en het ging alsnog erg mager, eindcijfer heb ik een 7.2. Als je dat vergelijkt met hoe goed ons werkstuk eruit zag vind ik het wel erg mager maarja, het is maar een combinatie cijfer.

Dat is jammer man. waar deed je het over?

Dan heb je het getroffen met je begeleider, waar deed je het over?

Ehhmm wat ik vandaag ga doen ? trainen en daarna maar weer leren :sad:

haha die begeleider is echt een eikel normaalgesproken, alleen met pws was hij wel chill. Ik heb onderzocht of sportsupplementen (creatine, eiwitshakes en BCAA's) werken.

thuis wegens het slechte weer:mad:
ik zie wel wat ik kan doen

Zit nu op school tot 12:45.. daarna lekker sporten :D

thuis wegens het slechte weer:mad:

En ik ben thuis wegens mijn creatieve hond. Hij heeft wat zitten slopen en heeft nu twee ontsnappingsroutes gevonden waarmee hij buiten de poort kan komen. Deze moet ik dus eerst zien te dichten voordat ik weg kan. (en ik weet niet of hij de hele dag binnen kan blijven zonder iets te slopen, dus dat is ook geen optie)

En ik ben thuis wegens mijn creatieve hond. Hij heeft wat zitten slopen en heeft nu twee ontsnappingsroutes gevonden waarmee hij buiten de poort kan komen. Deze moet ik dus eerst zien te dichten voordat ik weg kan. (en ik weet niet of hij de hele dag binnen kan blijven zonder iets te slopen, dus dat is ook geen optie)

is indd wel zwaar klote:mad:

Me vervelen op m'n werk...

Lekker overclocken,..............

Vandaag de hele dag achter m'n laptop om mijn stageverslag af te krijgen. :(

Ik maak alleen vanavond nog even tijd om te trainen.

voorjaarsvakantie lekker eten trainen counterstriken

Terug
Naar boven