MuscleMeat

wat geven jullie uit aan eten

ik rond de 60 70 euro
kijk ik eet wel elke dag 1 stuk kip en 1 stuk vis
als ik iedere x naar de markt toe ga is het mij te duur
dit is qua smaak misschien niet de beste kwaliteit (terwijl het echt goed te eten is hoor) maar de ingredienten die je nodig heb zitten er toch in
dit zijn wat prijsjes misschien wat voor jullie

aldi
1kg kipfilet 5,49 euro
3 kabeljouws 5.50 euro
chamba's (garnalen) 3.49 euro
koolvis-filet 400gr 1.09 euro

edah
3a4 forellen 5,49 euro (ik vind ze niet lekker maar smaken verschillen)

jorasho zei:
Rekenfoutje? :D

Voor mij is het moeilijk te zeggen, woon in studentenhuis en kan dus een aantal kosten delen, hoewel ik ook voor de troep van andere mensen moet betalen. Maar een wilde gok:

- 25 euro eten per week
- 3 euro supps per week (grotendeels whey)

25 per week? voor al je eten?

dat is al weinig voor iemand die niet aan BB doet.

ja dat zal wel oplopen iedere dag 500gr kip en 500 gr biefstuk. ( heb ik wel aan 6euro de kilo) Mag kosten wat het wil op eten kan ik niet besparen want heb het nodig !!!!! Voor supplementen zal dat ook vlug 250euro zijn........ en wat komt er daar nog allemaal bij. HOU HET IN JULLIE HOOFD JE MOET ER ENORM VEEL INSTOPPPEN EN WAT KAN JE ER MET VERDIENEN""""""" juist ja bitter weinig""""""" bodybuilding doe je omdat je het graag doet want anders stopt het snel !!!!!!!!!!

foutje, sorrie, dat is een keer boodschappen doen.

ik gok 50 euro in de week eten.

ik zal denk ik aan eten
14 pakken melk/14 bakken kwark/ 14 blikjes tonijn/ tegen de 30 eieren/vis/kip
zal toch al gauw tegen de 40 euro per week extra zijn voor BB eten.
supplementen denk ik iets van 10 euro per week.
Als ik andere hier zie dan val ik nog mee zeg :P.

Moeilijk... ??? Ik geef ongeveer 60 Euri per week uit aan boodschappen. Maar daar zit dan ook wel eens schoonmaakmiddel of wc papier ofzo bij. Geen cosmetica, dat gaat weer apart. :rolleyes: Supplementen is niet veel in ieder geval. Wat proteine poeder en multivitaminen. Wat zal het zijn, ongeveer 5 Euri per week voor de supplementen?

Denk toch gauw nu een E 35,-. p.w. :(

incl sups zon 250-300 per maand

robocop zei:
dat is dan dure kip zeg tijd om bij de jumbo te gaan winkelen :rolleyes:

ik heb deze week al enorm veel uitbespaard. voor 35-40 euro was ik klaar deze week. En dan heb ik evenveel/dezelfde voeding. Normaal ga ik drie keer naar de appie heijn voor ong. 25 euro per keer aan boodschappen. Whieeehoeeei!!! Ik ga besparen!!! :D

KaLe zei:
je zegt et al... aanbieding ;) normale prijs is rond de 12 euro de kilo ;)
Fout!!
Ik werk zelf bij een AH en heb er net toevallig ook kipfilet gehaald. Niks geen reclame.. 6.99 per kilo! Daarbij had ik ook nog eens een 35% korting sticker..
2 kilo voor 9.40 :D

Leophyte zei:
Fout!!
Ik werk zelf bij een AH en heb er net toevallig ook kipfilet gehaald. Niks geen reclame.. 6.99 per kilo! Daarbij had ik ook nog eens een 35% korting sticker..

Juist! Zulke absurde aanbiedingen zouden ze ook nooit hebben anders. 35% korting sticker? Omdat je medewerker bent of omdat het morgen niet meer houdbaar is? Wordt doorvreten dan :D

Leophyte zei:
Fout!!

ik heb er 7 jaar lang gewerkt. 7 euro de kilo is het echt nooit geweest. Zeker met de prijzen omlaag?

jorasho zei:
Juist! Zulke absurde aanbiedingen zouden ze ook nooit hebben anders. 35% korting sticker? Omdat je medewerker bent of omdat het morgen niet meer houdbaar is? Wordt doorvreten dan :D

gewoon in de vriezer dumpen. Is het nog maanden houdbaar ;)

30 euro per maand aan supps :) Gelukkig heb ik lieve ouders die voor mij eten kopen :cool:

Voor mij wordt het ook betaalt en binnekort omdat ik al zolang train worden mij supps ook betaalt vandaar dat ik muscletech ga proberen.

Terug
Naar boven