BobbyV
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Als je als blanke Anton Suriname gaat propaganderen, ben je niet helemaal 100% bij je volle verstand
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je als blanke Anton Suriname gaat propaganderen, ben je niet helemaal 100% bij je volle verstand
ik ben geen baas. Ik houd me voorlopig rustig tot ik zeker weet dat niemand het heeft gezien oidals je echt een baas bent loop je terug maak je een foto met lepel van die muur
ik ben geen baas. Ik houd me voorlopig rustig tot ik zeker weet dat niemand het heeft gezien oid
Vanmiddag al gedaan nouja niet echt er was een man aan het zeuren had toen niet echt zin meer.
èèn of andere sl*t die me al vanaf zaterdag stalkt, **** off![]()
bah jij ook al, werk je de hele dag kom je thuis verveel je je...Doe me haar Facebook ff, verveel me kapot namelijk.
k*t deloadbah jij ook al, werk je de hele dag kom je thuis verveel je je...k*t deload
dalijk ff random training uit verveling
Moet je nagaan als je dan niet de hele dag werkt... Zit verdomme de hele dag op DBB. Moet echt chill werk gaan vinden want na m'n examens heb ik vrij tot september.
Ik zie ook de hele week uit naar het weekend. en het enige wat ik dan doe is me klemzuipen en op DBB zitten
wat een k*tleven heb ik toch
?studeer je niet?Ik zie ook de hele week uit naar het weekend. en het enige wat ik dan doe is me klemzuipen en op DBB zitten
wat een k*tleven heb ik toch
Werk fulltime

ik ben geen baas. Ik houd me voorlopig rustig tot ik zeker weet dat niemand het heeft gezien oid
stoere vent, dingen van een ander slopen maar niet je verantwoording nemen