AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

stoere vent, dingen van een ander slopen maar niet je verantwoording nemen
Ik heb overigens nergens gezegd dat ik stoer ben, heb er spijt van anders zou ik het ook niet posten in " Het grote wat heeft jouw dag vandaag verpest topic".
Daarnaast word ik keihard opgelicht met me collegegeld dus ga niets betalen.

Laatst bewerkt:
Stuur me maar een pmetje als je echt wilt weten waar ik woon.
Als je er echt zo'n spijt van hebt is het makkelijk op te lossen.
En over dat oplichten valt te twisten he, een klein gedeelte betalen van de studie waardoor je later meer geld gaat verdienen vind ik namelijk geen oplichting.

edit:

Met vriendelijke groet,

From02Hero

En over dat oplichten valt te twisten he, een klein gedeelte betalen van de studie waardoor je later meer geld gaat verdienen vind ik namelijk geen oplichting.

edit:

Met vriendelijke groet,

From02Hero
ja wel jammer dat leraren slecht bereikbaar zijn, soms niet eens reageren en de contacturen vrijwel nihil zijn. Daarnaast moet ik ook nog enorm veel betalen voor boeken die achteraf niet nodig zijn. Onderwijs is gewoon veel betalen en weinig terug krijgen.

en hoe is het makkelijk op te lossen als ik spijt heb? heb nog steeds expres de muur kapot gemaakt.

Niemand wil mijn adres?? :(

ja wel jammer dat leraren slecht bereikbaar zijn, soms niet eens reageren en de contacturen vrijwel nihil zijn. Daarnaast moet ik ook nog enorm veel betalen voor boeken die achteraf niet nodig zijn. Onderwijs is gewoon veel betalen en weinig terug krijgen.

en hoe is het makkelijk op te lossen als ik spijt heb? heb nog steeds expres de muur kapot gemaakt.

Het morgen vertellen, dat je in een vlaag van verstandsverbijstering door de teleurstelling van tegenvallende resultaten tot deze daad bent gekomen waar je nu spijt van hebt?

Maarja je kan het natuurlijk ook niet doen. Maar net waar je je het prettigst bij voelt.

edit:

Met vriendelijke groet,

From02Hero

Hoezo? ( kan het niet lezen post editted:o )

edit:

Met vriendelijke groet,

From02Hero

Rot effe op met je heiligdoenerij man.. Dit is allemaal leuke theorie maar in de praktijk is het nu eenmaal anders. Ik dacht er net zo over als jij maar als je 2 spiegels bent afgereden(niet op één dag offcourse) + kras van 10 cm in je zijdeur (nog een andere dag) en er niemand zijn verantwoordelijkheid opneemt sta je daar wel mooi met je theorie.. In die shit komt verzekeringen niet tussen weetjé dus mag je ze daar allemaal effe zelf leggen!

Rot effe op met je heiligdoenerij man.. Dit is allemaal leuke theorie maar in de praktijk is het nu eenmaal anders. Ik dacht er net zo over als jij maar als je 2 spiegels bent afgereden(niet op één dag offcourse) + kras van 10 cm in je zijdeur (nog een andere dag) en er niemand zijn verantwoordelijkheid opneemt sta je daar wel mooi met je theorie.. In die shit komt verzekeringen niet tussen weetjé dus mag je ze daar allemaal effe zelf leggen!

interessant dat wanneer je zelf weet hoe vervelend het is, je het juist ook bij een ander gaat doen

Het morgen vertellen, dat je in een vlaag van verstandsverbijstering door de teleurstelling van tegenvallende resultaten tot deze daad bent gekomen waar je nu spijt van hebt?

Maarja je kan het natuurlijk ook niet doen. Maar net waar je je het prettigst bij voelt.
:roflol: yeah right!!! Ik ga me geld niet verspillen aan dat. heb de laatste tijd al genoeg shit over me heen gehad dus deze laat ik mooi schieten

interessant dat wanneer je zelf weet hoe vervelend het is, je het juist ook bij een ander gaat doen

Ga eens ergens anders interessant doen! Als hij geen zin om het te melden dan doet hij het niet. Zou ik ook niet doen als mijn opleiding me verdoet met geld.

Krijg net mail dat de betaling van de kleren die ik besteld had voltooid is maar er stond niet meer genoeg geld op mijn rekening om dat te betalen denk ik.

Wel nice :)

moest in maakt je dag goed topic btw

Laatst bewerkt:
ete phaggot met al je mooie merkkleding die je in the middel of nowhere besteld en dat na een maandje uit elkaar valt, kan je bij jullie in de stad niks normaals halen

ete phaggot met al je mooie merkkleding die je in the middel of nowhere besteld en dat na een maandje uit elkaar valt, kan je bij jullie in de stad niks normaals halen

aaj7tx.jpg

nee maar srs, boeit een merkje je zoveel dat je het nep, uit china moet halen?

dat ik me eigen scheten ruik, word ik niet bepaalt vrolijk van

nee maar srs, boeit een merkje je zoveel dat je het nep, uit china moet halen?

14m40g3.jpg

Jep, wel als ze het merk nergens in België/Nederland verkopen. En heb eerst voor de echte kleren gekeken maar verzendkosten zijn 3x zo hoog en dat vind ik wat overdreven.

Terug
Naar boven