MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Tfoo ik blijf bij meisje slapen maar heb niet eens gecoïtust. Wtf man niet cool..ze heeft schuurplekjes bij binnenkant benen vlakbij haar vagina ofzo waardoor pijn doet ofzo.

Geen kwark in huis, nu moet ik maar muesli met melk gaan eten. En dan later nog extra kwark.

Dat ranzige slootwater dat ze koffie noemen wat hier uit het apparaat komt, wat ik wel moet drinken omdat ik anders mn ogen niet open kan houden. En die waardeloze preworkout RPM, doet geen hol :( Misschien maar een dosis hoger gaan zodat het eerder op is, want zoals Oma altijd zei "We gooien niets weg! Als straks de Duitsers weer komen ben je blij dat je het hebt moeten opeten"

papa wat betekend gay, dat betekend gelukkig zijn mijn zoon, papa ben jij gelukkig? nee mij zoon ik ben met je moeder getrouwd, fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Nog steeds geen voldaan gevoel over de training van gisteren, veel te warm in de gym, behoorlijk druk en mensen die tegen je aan blijven praten over relatieproblemen terwijl je aan het DL'en bent.

Dat ik twee email, 2 telefoontjes en een vergadering moet besteden aan zowel onze horeca en planning ....

EN dat ik dan nog persoonlijk bij de horeca moet gaan uitleggen wat de bedoelling is.

En waar gaat het dan over?

KOFFIE/THEE klaarzetten @ 13.30 UUR voor 17 personen.....

Laatst bewerkt:
Gadverdamme is echt nasty warm. had gelukkug nog een extra shirt bij me want ij had me shirt ziek ondergezweet. word nog leuk al ik weer aan tren ga.

altijd slecht weer, beginnen de examens is het ineens prachtig weer --'

Het is f*cking warm!! Net even naar het dorp gefiets en terug, zweet loopt van mijn gezicht! Straks benen trainen, gaat nog leuk worden :(

Heerlijk toch, lekker in de tuin zitten, kannetje water erbij boekje lezen (voor de examenkandidaten onder ons al helemaal relaxed) of muziek luisteren, heerlijk bruin worden :)

okay-face.jpg

:fuu: ik heb mijn boeken van word en excel nog niet, moet die echt is fixe! :D

Van 8 tot 5 op stage zitten, terwijl je handen jeuken om de ijzers te gaan smijten in de gym. En met dit lekkere weer willen rennen buiten!

Terug
Naar boven