Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wekker van vriendin gaat af om 3.30 ik wordt wakker.
Blijf wakker tot ongeveer vijf uur . val lekker inslaap.
Dan moet ik nog is opstaan 50 minuten later GRRRRRRRRRRRRR.

OORDOPPEN ??????????

GRRRRRRRRRRRR planning voor vandaag was: op het strand liggen.
Waar is de zon?? Damn.

Zuid Holland ook... (Vroeg) in de ochtend is het vaak wat minder he. Maar vandaag zou wel de minst mooie dag worden volgens mij.

nu al wakker op mijn vrije-dag.
begint weer goed.

kk steken in m'n zij, ik ga straks mooi uitzieken op de kamer

Moest nuchter bloed laten tappen (toen ik wakker werd 5,4 netjes), eerst even een sensor in mn arm laten schieten, toen gebeld door de gemeente dat ik alsnog gemeentebelasting moest betalen omdat ik mn huurcontract niet heb laten ontbinden maar wel in een andere gemeente ben ingeschreven (dus nu moet ik 2x gemeente belasting betalen) :@

Toen dus bloed nuchter laten tappen, test ik daarna zelf ook even, 15,4!! Gaat dus om bloedsuiker..

Zo kom ik lekker over bij de arts zeg >.>

Moest nuchter bloed laten tappen (toen ik wakker werd 5,4 netjes), eerst even een sensor in mn arm laten schieten, toen gebeld door de gemeente dat ik alsnog gemeentebelasting moest betalen omdat ik mn huurcontract niet heb laten ontbinden maar wel in een andere gemeente ben ingeschreven (dus nu moet ik 2x gemeente belasting betalen) :@

Toen dus bloed nuchter laten tappen, test ik daarna zelf ook even, 15,4!! Gaat dus om bloedsuiker..

Zo kom ik lekker over bij de arts zeg >.>

Snap je verhaal niet :roflol: leg is wat meer uit over dat bloedwaardes ding

Hier ook, helaas. Moet scriptie schrijven :mad: van mij mag het heel snel gaan regenen en al.

liever geen regen ..
net aangekomen op school (10uur) en ga zo weer naar huis toe, daarna even lekker knallen in de gym, hopelijk liggen alle beachboys op het strand...

Terug
Naar boven