Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me kwark is houdbaar tot 21-02 , wat het nu dus ook is. Ben altijd een smetvrees geweest als het op een houdbaarheidsdatum aankomt.... verdomme.

gewoon op eten. als je vannacht heftige buikkrampen krijgt en je moet overgeven dan weet je dat ie niet meer goed was.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.124
kotsen is anders prima om je vet% laag te houwe ;)

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:17 ----------

On topic: wéér geen karma gekrege gister, wat is dat toch de laatste tijd?

Ben al ecto. Vet% laag houden is geen probleem. Aankomen juist wel. ;-)

Brief van mijn werk. :(

wat brief van je werk? :(

De hete bazin is niet meer heet?

-het maakt mij niet uit.- slaat dat op mij :roflol:

wat nou domme vraag :mad:

Je wou zeggen dat je niemand anders kent dan ik, die dat dat zegt? Dan verpest dat wel mij dag ja. Ik probeer altijd een beetje mijn medemens wat keuze te gunnen. Anders kom ik snel egoistisch over:P.

Overigens zou ik op de vraag in je handtekening geen het maakt mij niet uit antwoorden:o.hihihi(no homo)(o nee wacht hoef dat nu niet meer te zeggen he:P)

Je wou zeggen dat je niemand anders kent dan ik, die dat dat zegt? Dan verpest dat wel mij dag ja. Ik probeer altijd een beetje mijn medemens wat keuze te gunnen. Anders kom ik snel egoistisch over:P.

Overigens zou ik op de vraag in je handtekening geen het maakt mij niet uit antwoorden:o.hihihi(no homo)(o nee wacht hoef dat nu niet meer te zeggen he:P)

Awwwwww :D

OT: Energydrink op.

word weer depri =\

Zegt de jongen die z'n vriendin gisteren nog "stoephoer" noemde..
:trollface:

OT: niets kon mn dag verpesten, ook al was er dit leuke "incident" :D

just trolling bro.... you should know.

zit al een maand thuis en geen progressie niks :mad:

:') Zo blijf je ecto bro.. :(

Terug
Naar boven