XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik had haar 1 smsje gestuurd na die date ;) dat is ook de laatste actie die ik heb genomen vooralsnog. Wat betreft hard2get....heb er precies zoeen gehad die opeens lang ging wachten met terugsturen....maarja als het einde verhaal is heeft dit mijn dag enorm verpest /emo

Is wel zo dat ik de date niet tongzoenend heb afgesloten omdat ik opeens dichtsloeg :roflol: vandaar ook het smsje van mijn kant om toch te laten blijken dat ik het leuk gehad had met haar anyway...

Laatst bewerkt:
ik hou er rekening mee ja :roflol: Hoewel ze ook opeens vanuit het niets hard-to-get kunnen gaan spelen...erg vervelend.

je moet er niet wanhopig achteraan zitten en bijv. 5 min. na de date smsen.
Dan kan ze zich benauwd gaan voelen...

speel gewoon hard to get terug

2-3 uur erna...

Wat een onzin weer, je kan als je thuis bent prima een smsje sturen dat je het naar je zin gehad hebt

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.087
Wat een onzin weer, je kan als je thuis bent prima een smsje sturen dat je het naar je zin gehad hebt
migien in congo, waar de vrouwen geen telefoon hebbe

maar jah, ik moet er wel bijzeggen dat ik dates meestal plan tot laat in de avond zodat ik, als ik 2-3 uur wacht en dan sms, dat ik haar wakker sms ;)

is een no go

Laatst bewerkt door een moderator:
1, wut???
2, oh dan kan je er nu pics van geven :engel:
3, srry wist ik niet :sad:
4, u live in a box :P

je bent tog nie boos op me :(

1.) M'n "date" is m'n vriendin geworden :) ben ik toch wel heel erg blij mee! :) écht een toppertje :)
2.) :nowai:
3.) In het vervolg zelf nadenken a.u.b. :rolleyes:
4.) Woon bij m'n paps :D lang verhaal.

En nee, ben niet boos meer. Maarre.. Niet meer doen.

Leuke date gehad! alleen wat is dat met die wijven...dat ze na een date niet meer terug smsen. Dat verpest mn dag.

Zegt niet alles, misschien is haar beltegoed op? Ik hoor je hersenen al kraken vanaf hier: "zou best toevallig zijn". Ja dus? Dat kan. Net als wat andere redenen.

Geen reden om je zorgen om te maken in ieder geval. Doe dat maar wanneer het écht einde verhaal is. Voor die tijd is het kansloos ok?

Misschien zit er wel een verhaal achter, weet jij veel. En dan kun je lachend terugkijken. "Wat ben ik een mong**l geweest dat ik me zorgen maakte".

ik hou er rekening mee ja :roflol: Hoewel ze ook opeens vanuit het niets hard-to-get kunnen gaan spelen...erg vervelend.

Kan, is een optie. Lijkt me alleen sterk. Dan zou ze het risico lopen je te verliezen.

Als ze je écht ziet zitten en dit doen, zou ze echt dom zijn en is ze de moeite niet waard. De eer aan jezelf houden kerel.

+1. Niks mis mee. Bij een leuke date staat het meisje te springen om een smsje.

Wat al eerder genoemd is, wacht er ff mee. Al is het een half uurtje.

eindelijk smsje terug! Ze deelt mn mening...pfiew

oooooh tieves, dat is inderdaad echt t*ring vervelend. Had er ook 1tje die negeerde me gewoon op de een van de andere dag, gaf ze opeens der ping uit t niets via via :trollface:, zegt ze ''Jaa lang niet gesproken !'' jooooooooooooh! hahahahaha

Al die wijven met Pasen kruisigen!

lolz! nee gast, dan hebben we er niets meer aan..

Of juist wel :trollface:

die wijven die dat doen ;) niet allemaal, you mad!

Ik voel me vandaag echt....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Just behave children, nothing to worry about then.

Voelt net alsof ik moet kotsen bij elke slok/hap die ik neem.. Bulken is a b*ch

Terug
Naar boven