XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Krijg telkens veel last van m'n schouders tijdens schouderoefeningen, en dan pijn op een slechte manier.

Ocharme:p

Zou je best niet ff bij de dokter langs gaan?
Edit: en als het een mooie vrouwelijke dokter is kan je meteen ook vragen om je gemiste ochtendfapje goed te maken.

Ja hoe moet ik daar geraken? :p
Heb net gemerkt dat ik ook helemaal scheef sta, maar echt hard scheef.
Hopelijk heeft dit geen permanente gevolgen, heb het nogal gehad maar niet zo erg. Ging normaal binnen de week wel over.

Als het tegen deze avond niet beter is dan laat ik de dokter wel tot hier komen. Kan niks doen :(
Hopelijk kan ik een heel klein beetje voorarmen trainen ofsoiets.

Net portable speakers gekocht bij de Mediamarkt voor €24,- Zie ik nu op internet dat ze bij de Blokker €10,- zijn :mad:

gezakt voor auto theorie :(

5x almond
5 broodjes sucuk
en zogenaamd ben ik aan het cutten :roflol:

Troost je, ik heb t tweemaal foutloos gehaald. En daar heb je niets aan.
Zo vaak voor mn praktijk gezakt dat ie alweer verlopen was :D

Beter haal je die in 1 keer, scheelt geld ook.
Vrouwen achter het stuur :rolleyes: Maar moet eerlijk toegeven dat 60+'ers nog slechter zijn :p

Rug training ging bagger. Was erg druk, heel warm en benauwd en bij de DL stond ik bij het eerste setje al te trillen op m'n benen. Wide grip pull ups gingen ook bagger. Wilde na rug nog triceps doen maar dat bewaar ik voor morgen.. :o :(

115759891-economie-vandaag-2011.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4 weken lang verplicht van 09:00 tot 17:00 (en 1 week zelfs tot 18:00) op de UvA voor projectmaand :roflol: no ****ing way

Wat was dat van uni is super chill, eerst paar maand niets doen en dan 2 weken blokken?

:trollface:

Ja behalve verplichte projectmaanden. Ben de afgelopen paar maanden nog geen 5x naar de UvA geweest, dus gaat wel goed op zich. :)

Vind het sowieso nogal gay zo'n verplicht full time project, studenten werken meestal ook. Houden ze bij de UvA absoluut geen rekening mee.

Terug
Naar boven