:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:d

Do i smell a roid rage in the air?Fietsband lek door van die k kindjes die vlakbij de sportsvhool hangen en bierflesjes kapot gooien op de grond. Tyfustering jeugd van tegenwoordig is bijna alleen maar k*tkinderen. jammer dat ze nooit iets naar mij roepen anders had ik een reden om ze in elkaar te slaan of fysiek te intmideren. om ziek van te worden.
woeeesssaaaa my brotherja roid rage omdat de ouders tegenwoordig niet kunnen opvoeden.

ja roid rage omdat de ouders tegenwoordig niet kunnen opvoeden.

Waarom voel je je aangesproken dan? Natuurlijk bedoelt hij niet iedereen maar wel het gros van de ouders...

(het was met een knipoogWaarom voel je je aangesproken dan? Natuurlijk bedoelt hij niet iedereen maar wel het gros van de ouders...![]()
)
) en gebruikt keurig 'alsjeblieft en dank u wel'.Tegenwoordig voed de pc/tv de kids op en niet de ouders....
Vroeger was alles beter!![]()

. Dan ook nog eens velen die soort van bendes gaan vormen. Waar ik vroeger ook wel kattenkwaad uithaalde in 'straatbende' gaan ze tegenwoordig stelen en andere eerder criminele dingen als tijdsverdrijf.
.hahahahaha
hahahahaha
OT: tyfusmoeder die gaat zeiken dat ik vandaag halfuurtje wil gaan trainen ipv morgen omdat ik moet leren. Dat wijf kan me nooit eens met rust laten wat betreft school terwijl ik bijna alleen maar 7-8en haal. Echt om gestoord van te worden alsof ik nu op me kamer wel keihard gaat leren.
Ik kijk al 4j uit naar het EK kyokushin karate in België, Antwerpen. En nu kan(mag) ik niet gaan omdat ik moet leren!!!!!!!!![]()
Ik kijk al 4j uit naar het EK kyokushin karate in België, Antwerpen. En nu kan(mag) ik niet gaan omdat ik moet leren!!!!!!!!![]()