MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net boodschappen gehaald voor me nachtdienst ( kwark walnoten etc ) vergeet ik alles bij me maat in de auto....:sad:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 22:10 ----------

Fietsband lek door van die k kindjes die vlakbij de sportsvhool hangen en bierflesjes kapot gooien op de grond. Tyfustering jeugd van tegenwoordig is bijna alleen maar k*tkinderen. jammer dat ze nooit iets naar mij roepen anders had ik een reden om ze in elkaar te slaan of fysiek te intmideren. om ziek van te worden.
Do i smell a roid rage in the air?

ja roid rage omdat de ouders tegenwoordig niet kunnen opvoeden.

Waarom voel je je aangesproken dan? Natuurlijk bedoelt hij niet iedereen maar wel het gros van de ouders... :)
(het was met een knipoog ;) )

Nope, mijn zoon is netjes opgevoed. Staat nergens te gillen en schreeuwen op straat, zegt IEDEREEN netjes gedag (tot mijn irritatie :D ) en gebruikt keurig 'alsjeblieft en dank u wel'.

Hij weet dat als hij liegt dat hij op zijn donder krijgt en als hij de waarheid spreekt hij alleen te horen krijgt waarom ik iets niet zo slim vond..

Dat zie ik bij een hele hoop kids al niet meer. Dus hij heeft wel een punt.

Tegenwoordig voed de pc/tv de kids op en niet de ouders....
Vroeger was alles beter! :p

Haha ik weet dat het met een knipoog was maar vroeg me af waarom je hapte ;).

Maar zo mag ik het horen :D. Dacht al dat je een goede ouder was.. nu nog eens meer bevestigd.

Kinderen zijn tegenwoordig oerdom.
Games kennen ze compleet van buiten maar andere logische zaken of dingen die iedereen zou moeten weten kennen ze niet. Zoals veel Amerikanen die enkel Amerika weten liggen op de wereldkaart maar van spelletjes als bv GTA weten ze dan wel vanbuiten elke stadsnaam :rolleyes:. Dan ook nog eens velen die soort van bendes gaan vormen. Waar ik vroeger ook wel kattenkwaad uithaalde in 'straatbende' gaan ze tegenwoordig stelen en andere eerder criminele dingen als tijdsverdrijf.

Later ga ik denk ik lekker ouderwets opvoeden :D.

Dat is ook weer niet de oplossing waterpoloer... Beetje kinderen dwingen... :p

Wat wil je met een zoon aan de aas:o:p
hahahahaha

OT: tyfusmoeder die gaat zeiken dat ik vandaag halfuurtje wil gaan trainen ipv morgen omdat ik moet leren. Dat wijf kan me nooit eens met rust laten wat betreft school terwijl ik bijna alleen maar 7-8en haal. Echt om gestoord van te worden alsof ik nu op me kamer wel keihard gaat leren.

hahahahaha

OT: tyfusmoeder die gaat zeiken dat ik vandaag halfuurtje wil gaan trainen ipv morgen omdat ik moet leren. Dat wijf kan me nooit eens met rust laten wat betreft school terwijl ik bijna alleen maar 7-8en haal. Echt om gestoord van te worden alsof ik nu op me kamer wel keihard gaat leren.

Haal jij eens even diep adem..

:fuu::fuu:
Ik kijk al 4j uit naar het EK kyokushin karate in België, Antwerpen. En nu kan(mag) ik niet gaan omdat ik moet leren!!!!!!!! :fuu:

Gewoon gaan als je er zeker van kan zijn dat je alsnog gaat leren. Als je het examen niet haalt ben je de sjaak natuurlijk.

Terug
Naar boven