Rvdzs
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja?noemen jullie een schoonmaakster een ''Poetsvrouw'' in Belgie?wahahahahahahaha
![]()

Waarom niet? Je hebt mijn toestemming
Would rape my sister als het echt mijn zusje was

Wtf heeft die de hele dag te doen dan? ****ing dodelijk.
all day long....
Nieuwe poetsvrouw, die chick heeft 1.5u fzo bezig gezeten met de keuken te kuisen. Dus moest 1.5u wachten om te ontbijtenik scheurde van de honger.
Nadien gaat mijn zus naar de winkel, ik vraag: 'wil jij aub 200g kippewit meenemen?' Zit ze te zagen dat mama net kipfilet had gekocht (2.5kg), ik zei dat dat al op is. Zus gaat naar de winkel. Komt die b*ch terug met een kipfilet en niet met kippewit (broodbeleg). Is zij boos op mij, zit ze ineens mijn huid vol te schelden .... woman logic
Ik kan sebiet wel met de fiets naar de winkel![]()
wil net een pwo nemen en gaan trainen, begint het hier lekker te regenen en het is 25min fietsen naar de sportschool, sucks

was droog, nam pwo, 10min later begint het weer te regenen. Sta inmiddels te stuiteren dus dan maar fietsen door regen en onweer![]()
The ****? Hier is het droog man. (bergen) nog geen spatje gezien.
was droog, nam pwo, 10min later begint het weer te regenen. Sta inmiddels te stuiteren dus dan maar fietsen door regen en onweer![]()