criminalmindz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

):Kan wel mooi zijn.
Wat heb je voor vakantiebaan dan als ik vragen mag?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Word helemaal temmus :
Woensdag wat besteld bij B&F, krijg ik donderdag eerst te horen dat ik geen Track N Trace heb omdat PostNL een storing heeft.
Vandaag weer niks op de deurmat dus weer vragen is me pakketje zoekgeraakt!
Contact gezocht met B&F en nu krijg ik te horen dat ik dus wel me pakketje kan ontvangen alleen niet de syntha-6 die ik knettergraag wou![]()
Wat een ***leven....
Kan alles krijgen wat ik besteld heb behalve datgene waar ik eigenlijk de bestelling om heb gedaan
Ik BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL BIG TIME!![]()
hahahah nice[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Empathie. Laten zien dat je niet eens zou mogen klagen met de luxe waarin je leeft.Het is erg dat die kinderen in zo'n omstandigheden moeten leven maar het is niet mijn schuld en ik kan er niks aan doen dus..
Vind het altijd zo raar als mensen met zoiets afkomen..
Empathie. Laten zien dat je niet eens zou mogen klagen met de luxe waarin je leeft.
Niet constant, maar het is goed om eens de tijd te nemen en om erbij stil te staan als het leven zo ''k*t'' is omdat je je bestelling niet op tijd binnen krijgtBeetje obvious maar niemand houdt daar constant rekening mee..
Moest ik ooit in een film ofzo mee doen en bakken geld verdienen zou ik wel minstens 70% afstaan aan een goed doel, daar niet van.

Beetje obvious maar niemand houdt daar constant rekening mee..
Moest ik ooit in een film ofzo mee doen en bakken geld verdienen zou ik wel minstens 70% afstaan aan een goed doel, daar niet van.
Jaaa ik ook, als ik ooit miljoenen verdien gaat zeker bijna alles naar goede doelen
Laat mij maar lekker egoïstisch zijn dan
Jaaa ik ook, als ik ooit miljoenen verdien gaat zeker bijna alles naar goede doelen
Laat mij maar lekker egoïstisch zijn dan
![]()