XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De wekker heeft m'n dag tot nu toe verpest, kan maar niet wakker worden :(

K*t weer, moet nog ff kleren halen voor t weekend!:(

kan niet gelijkdelijk bruin worden omdat plek op borst minder kleurt :fuu:

misschien vanaf volgende week donderdag om half 6 moeten vertrekken naar vakantiebaan, pff haha

Kan wel mooi zijn.
Wat heb je voor vakantiebaan dan als ik vragen mag?

Ja inderdaad, succes man

Word helemaal temmus :

Woensdag wat besteld bij B&F, krijg ik donderdag eerst te horen dat ik geen Track N Trace heb omdat PostNL een storing heeft.
Vandaag weer niks op de deurmat dus weer vragen is me pakketje zoekgeraakt!:eek:

Contact gezocht met B&F en nu krijg ik te horen dat ik dus wel me pakketje kan ontvangen alleen niet de syntha-6 die ik knettergraag wou :eek:

Wat een ***leven....

Kan alles krijgen wat ik besteld heb behalve datgene waar ik eigenlijk de bestelling om heb gedaan :fire:

Ik BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL BIG TIME! :mad:

Word helemaal temmus :

Woensdag wat besteld bij B&F, krijg ik donderdag eerst te horen dat ik geen Track N Trace heb omdat PostNL een storing heeft.
Vandaag weer niks op de deurmat dus weer vragen is me pakketje zoekgeraakt!:eek:

Contact gezocht met B&F en nu krijg ik te horen dat ik dus wel me pakketje kan ontvangen alleen niet de syntha-6 die ik knettergraag wou :eek:

Wat een ***leven....

Kan alles krijgen wat ik besteld heb behalve datgene waar ik eigenlijk de bestelling om heb gedaan :fire:

Ik BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL BIG TIME! :mad:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

touché :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
hahahah nice

Nee zo ziet me maatje eruit want de heflt was ook voor hem :)

Nu blijftie 4evah ecto...:sad:

Edit : kijk net en zie dat ik 2 verschillende smaken igniter shots had geselecteerd en er is er nu nog maar 1.... echt die hele bestelling kan ik net zo goed cancellen...

Het is erg dat die kinderen in zo'n omstandigheden moeten leven maar het is niet mijn schuld en ik kan er niks aan doen dus..

Vind het altijd zo raar als mensen met zoiets afkomen..

Het is erg dat die kinderen in zo'n omstandigheden moeten leven maar het is niet mijn schuld en ik kan er niks aan doen dus..

Vind het altijd zo raar als mensen met zoiets afkomen..
Empathie. Laten zien dat je niet eens zou mogen klagen met de luxe waarin je leeft.

Empathie. Laten zien dat je niet eens zou mogen klagen met de luxe waarin je leeft.

Beetje obvious maar niemand houdt daar constant rekening mee..
Moest ik ooit in een film ofzo mee doen en bakken geld verdienen zou ik wel minstens 70% afstaan aan een goed doel, daar niet van.

Moest ik ooit in een film ofzo mee doen en bakken geld verdienen zou ik wel minstens 70% afstaan aan een goed doel, daar niet van.
Niet constant, maar het is goed om eens de tijd te nemen en om erbij stil te staan als het leven zo ''k*t'' is omdat je je bestelling niet op tijd binnen krijgt :D

Verder zou ik het, als ik plotseling het geld had, nooit aan een goed doel geven maar er zelf iets mee ondernemen voor de mensen zelf. Zo weet je dat het geld ook daadwerkelijk goed besteed wordt.

:roflol: Jaaa ik ook, als ik ooit miljoenen verdien gaat zeker bijna alles naar goede doelen :trollface: Laat mij maar lekker egoïstisch zijn dan:)

Terug
Naar boven