MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Feli

ik heb een major ****ing zit op me rug waar ik net niet bij kan om hem even te helpen!

:fuu:

wat?!

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

verkapte "ik-vind-mezelf-buff-en-een-stijve-hark" post :roflol:

huh kan jij overal op je rug bij komen dan?!

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

hahahah,

het was een bluf.......

ik krijg vandaag normaal mijn rapport van de examens terug.

Eerst al hele dag nerveus, plots een bericht "om 18u beschikbaar"

nu ligt al 20 minuten heel de site plat...

brickz have been shat

Sinds een week heel veel buikpijn, vannacht de hele nacht krampen gehad... Ben vandaag thuis gebleven van mn stage en naar de huisarts geweest, ik zit aan de laxeerpoedertjes.

Het trieste is dat dit komt doordat ik van de week geen lunchpauze heb gehad omdat het zo druk was (de andere stagiaires hebben wél vakantie).

Sinds een week heel veel buikpijn, vannacht de hele nacht krampen gehad... Ben vandaag thuis gebleven van mn stage en naar de huisarts geweest, ik zit aan de laxeerpoedertjes.

Het trieste is dat dit komt doordat ik van de week geen lunchpauze heb gehad omdat het zo druk was (de andere stagiaires hebben wél vakantie).

ongesteldheid is een b*ch :sad:

wijven schijten niet

Collega die bijna van mijn Anavar snoept omdat het in een potje multivitaminen op mijn bureau staat :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.356
Ik ben gister door iemand op DBB op MSN verwijderd, ''We spreken elkaar namelijk nooit op MSN''... Deuh ik kom nooit op MSN!

Wat trouwens een levenloze gozer die zo schrijft:

Hoi

Hoe

gaat het?

Vandaag een leuke dag gehad

ben gaan zwemmen

In het zwembad!

Echt zo hinderlijk!

Die zien we nooit meer.. te-rug

Nu ben ik weer :fa:

Besef nu pas dat k m'n meisje kwijt ben denk ik.. Feels bad man.

Heb net gehoord dat ik mee ga met me vriendin naar beverwijk zwartemark.

Mis dus me been training:fuu:

Terug
Naar boven