- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat hem dan chippen?Geen, ik vind die audi eigenlijk mooier alleen die is helemaal standaard, niet vooruit te branden.
Kan niet kiezen...
deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
golf 5 2.0 tdi, 6-bak, 140dkm, bj. 2008, gechipt 170+ pk echt een kanon.
of deze...
audi a3, 129dkm, 1.9tdi standaardgebakje uit 2008, ook nog met wieldoppen ipv lichtmetaal.

Chippen zou ik niet doen. Al die gechipte audis komen in de garage bij mij omdat ze verrot lopen door slechte chiptuning

Mijn vader wou tijdje geleden onze auto ook laten chippen (saab 9-3 carbio, inb4 shitstorm uit NL) omdat onze vorige saab (zelfde type, ouder model) ook gechipt was en hij was er tevreden van.Chippen zou ik niet doen. Al die gechipte audis komen in de garage bij mij omdat ze verrot lopen door slechte chiptuning
) en hierdoor sommige onderdelen sneller stuk gaan. Meer dan 120-130 pk zit er niet in (op varantwoorde wijze dan) en ik heb geen zin om turbo of IC te vervangen dat kost je gelijk 1500 euro ofzo.
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:55 ----------
En dit.
Ga jij lekker met het openbaar vervoer deze week, brutaaltje.
![]()

Ja dat klopt arnold sommige dingen worden echt gigantisch zwaar belast. Ook lopen de egretjes elke keer vast en dan sta je daar met je audi. We krijgen vooral 3.2 v6 mototen binnen van audi. Vaak zit er 3000-4000 in voordat de auto weer normaal rijdtMijn vader wou tijdje geleden onze auto ook laten chippen (saab 9-3 carbio, inb4 shitstorm uit NL) omdat onze vorige saab (zelfde type, ouder model) ook gechipt was en hij was er tevreden van.
Maar de garagist had dit afgeraden omdat sommige onderdelen dan beter presteren en andere onderdelen hierdoor slecht afgesteld staan (oid, weet het niet meer goed) en hierdoor sommige onderdelen sneller stuk gaan.
Klopt dit?
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:59 ----------
Koop een golf 5 gti r32![]()
Idd marcel niet doen. Ik krijg zeker 5 kapot gelopen audies per week

Ja dat klopt arnold sommige dingen worden echt gigantisch zwaar belast. Ook lopen de egretjes elke keer vast en dan sta je daar met je audi. We krijgen vooral 3.2 v6 mototen binnen van audi. Vaak zit er 3000-4000 in voordat de auto weer normaal rijdt
Ik begrijp sws niet waarom mensen een 3.2 benzine kopen, ik zou voor de 3.0 tdi gaan.
wat voor rijst? zilvervliesrijst kook ik namelijk altijd 20 minuten..Net pas me rijst op na 30 min
Weet iemand ofdat ik het goed doe?
- Water aan de kook brengen
- Rijst erin
- De rijst ongeveer 8 min laten koken
- Afgieten in een vergiet
- Nog even 5 min laten staan met de deksel erop
![]()
wat voor rijst? zilvervliesrijst kook ik namelijk altijd 20 minuten..
moet 20-30 min gekookt worden matti
Kan niet kiezen...
deze:
golf 5 2.0 tdi, 6-bak, 140dkm, bj. 2008, gechipt 170+ pk echt een kanon.
of deze...
audi a3, 129dkm, 1.9tdi standaardgebakje uit 2008, ook nog met wieldoppen ipv lichtmetaal.
Ik eet basmati rijst.Net pas me rijst op na 30 min
Weet iemand ofdat ik het goed doe?
- Water aan de kook brengen
- Rijst erin
- De rijst ongeveer 8 min laten koken
- Afgieten in een vergiet
- Nog even 5 min laten staan met de deksel erop
![]()
Ik eet basmati rijst.
Water aan de kook brengen met wat curry poeder in. Rijst 11min koken. Afgieten, wat schudden met het vergiet. In men bakje of op mijn bord kappen. Wat ananassap, curryketchup of ... bij.
Ik doe ook altijd lang over een bakje rijst hoor. Zeker als ik geen zoetzure saus oid bij doe