XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hmmm ik ook niet:( wat is het prijsverschil?

Chippen zou ik niet doen. Al die gechipte audis komen in de garage bij mij omdat ze verrot lopen door slechte chiptuning

Kan niet kiezen...

deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

golf 5 2.0 tdi, 6-bak, 140dkm, bj. 2008, gechipt 170+ pk echt een kanon.

of deze...

audi a3, 129dkm, 1.9tdi standaardgebakje uit 2008, ook nog met wieldoppen ipv lichtmetaal.

Ik zou die kikker niet doen, gaat te sloom :trollface:

Meer dan 120-130 pk zit er niet in (op varantwoorde wijze dan) en ik heb geen zin om turbo of IC te vervangen dat kost je gelijk 1500 euro ofzo.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:55 ----------

Chippen zou ik niet doen. Al die gechipte audis komen in de garage bij mij omdat ze verrot lopen door slechte chiptuning

En dit.

Ik zou die kikker niet doen, gaat te sloom :trollface:

Ga jij lekker met het openbaar vervoer deze week, brutaaltje.

:trollface:

Mijn vader wou tijdje geleden onze auto ook laten chippen (saab 9-3 carbio, inb4 shitstorm uit NL) omdat onze vorige saab (zelfde type, ouder model) ook gechipt was en hij was er tevreden van.
Maar de garagist had dit afgeraden omdat sommige onderdelen dan beter presteren en andere onderdelen hierdoor slecht afgesteld staan (oid, weet het niet meer goed :p ) en hierdoor sommige onderdelen sneller stuk gaan.

Klopt dit?

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:59 ----------

Meer dan 120-130 pk zit er niet in (op varantwoorde wijze dan) en ik heb geen zin om turbo of IC te vervangen dat kost je gelijk 1500 euro ofzo.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:55 ----------

En dit.

Ga jij lekker met het openbaar vervoer deze week, brutaaltje.

:trollface:

Koop een golf 5 gti r32 :D

Idd marcel niet doen. Ik krijg zeker 5 kapot gelopen audies per week

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 13:03 ----------

Mijn vader wou tijdje geleden onze auto ook laten chippen (saab 9-3 carbio, inb4 shitstorm uit NL) omdat onze vorige saab (zelfde type, ouder model) ook gechipt was en hij was er tevreden van.
Maar de garagist had dit afgeraden omdat sommige onderdelen dan beter presteren en andere onderdelen hierdoor slecht afgesteld staan (oid, weet het niet meer goed :p ) en hierdoor sommige onderdelen sneller stuk gaan.

Klopt dit?

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:59 ----------

Koop een golf 5 gti r32 :D
Ja dat klopt arnold sommige dingen worden echt gigantisch zwaar belast. Ook lopen de egretjes elke keer vast en dan sta je daar met je audi. We krijgen vooral 3.2 v6 mototen binnen van audi. Vaak zit er 3000-4000 in voordat de auto weer normaal rijdt

Me pauze zit erop ik ga verder met me versnellingsbak en koppakking!

Ja dat klopt arnold sommige dingen worden echt gigantisch zwaar belast. Ook lopen de egretjes elke keer vast en dan sta je daar met je audi. We krijgen vooral 3.2 v6 mototen binnen van audi. Vaak zit er 3000-4000 in voordat de auto weer normaal rijdt

Ik begrijp sws niet waarom mensen een 3.2 benzine kopen, ik zou voor de 3.0 tdi gaan.

Ik begrijp sws niet waarom mensen een 3.2 benzine kopen, ik zou voor de 3.0 tdi gaan.

Niet iedereen rijd zoveel kilometers he. Ik zelf ben ook meer in diesel van, maar dan wel een lichte diesel. Salaris nog niet hoog genoeg voor een zwaardere

Ik zou zelf ook voor de 3 liter gaan. Maar nu moet ik echt weer aan de gang

Net pas me rijst op na 30 min :mad:

Weet iemand ofdat ik het goed doe?
- Water aan de kook brengen
- Rijst erin
- De rijst ongeveer 8 min laten koken
- Afgieten in een vergiet
- Nog even 5 min laten staan met de deksel erop

:)

- Rijst erin

wat voor rijst? zilvervliesrijst kook ik namelijk altijd 20 minuten..

Kan niet kiezen...

deze:

golf 5 2.0 tdi, 6-bak, 140dkm, bj. 2008, gechipt 170+ pk echt een kanon.

of deze...

audi a3, 129dkm, 1.9tdi standaardgebakje uit 2008, ook nog met wieldoppen ipv lichtmetaal.

Ik zou denk ik voor die Golf gaan, volgens mij verschilt het qua onderdelen maar weinig (beide voornamelijk VW) en bij Audi betaal je al snel meer wanneer je onderdelen moet laten vervangen.

- Rijst erin

Ik eet basmati rijst.

Water aan de kook brengen met wat curry poeder in. Rijst 11min koken. Afgieten, wat schudden met het vergiet. In men bakje of op mijn bord kappen. Wat ananassap, curryketchup of ... bij.

Ik doe ook altijd lang over een bakje rijst hoor. Zeker als ik geen zoetzure saus oid bij doe

Ik eet basmati rijst.

Water aan de kook brengen met wat curry poeder in. Rijst 11min koken. Afgieten, wat schudden met het vergiet. In men bakje of op mijn bord kappen. Wat ananassap, curryketchup of ... bij.

Ik doe ook altijd lang over een bakje rijst hoor. Zeker als ik geen zoetzure saus oid bij doe

Basmati vind ik maar niks. Ja ik doe er normaal altijd ketchup bij :)

Terug
Naar boven