criminalmindz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je geen HMB thuis? kan weleens werken tegen dat beroerde gevoel deetut igg voor mij...Net zo beroerd van de jack3d, dit keer 2 scheppen genomen ipv 1.
Weer dikke angstaanvallen en de rest van de dag beroerd...

HMB?
Ik had 2 scheppen Jack3D i.c.m. 1,5gram Creatinol van B&F.
Ging wel enorm hard, daar moet ik eerlijk in zijn, maar wat was ik beroerd...
Mhaw creatinol o phosphaat vind ik een blijver

heb het ook maar ff ingeslagen heb nu 2 potjes en nog een halfjeJa jammer dat het ut het assortiment gaat... Van primaforce is 2x zo duur (nu zelfs 4x door op=op aanbieding ) heb maar wat ingeslagen hehe![]()

heb het ook maar ff ingeslagen heb nu 2 potjes en nog een halfje![]()

Pff heb gewoon heimwee naar Lloret. Nederland is zo ****ing saai, en k*tweer. Weekje was toch iets te kort

Lloret, niet cherso. Reis + verblijf mag je zelf betalen maar dan heb je wel een chille vakantie met 6 anderen![]()

Lloret, niet cherso. Reis + verblijf mag je zelf betalen maar dan heb je wel een chille vakantie met 6 anderen![]()

ik ga dit jaar niks kopen qua stencils en kopieren van me klasgenotenwanneer ga je en hoeveel kost het in totaal?
schoolboeken kost me een stuk minder dan vorig jaar. met MER was ik 450 kwijt en nu een kleine 250![]()
kost ****ing 200 euro terwijl ik het voor 10 euro kan kopierenik ga dit jaar niks kopen qua stencils en kopieren van me klasgenotenkost ****ing 200 euro terwijl ik het voor 10 euro kan kopieren
Scheelt me dikke 1000 euro al!wanneer ga je en hoeveel kost het in totaal?
schoolboeken kost me een stuk minder dan vorig jaar. met MER was ik 450 kwijt en nu een kleine 250![]()