AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net zo beroerd van de jack3d, dit keer 2 scheppen genomen ipv 1.
Weer dikke angstaanvallen en de rest van de dag beroerd...

Net zo beroerd van de jack3d, dit keer 2 scheppen genomen ipv 1.
Weer dikke angstaanvallen en de rest van de dag beroerd...
Heb je geen HMB thuis? kan weleens werken tegen dat beroerde gevoel deetut igg voor mij...

OT: Rotzooi opruimen van collega's :mad:

Hun kloten maar wat aan en als je je werk dan normaal doet word je aangekeken of je een debiel ben...

yes mad!

HMB?

Ik had 2 scheppen Jack3D i.c.m. 1,5gram Creatinol van B&F.
Ging wel enorm hard, daar moet ik eerlijk in zijn, maar wat was ik beroerd...

Heb nog een potje staan gelukkig.
Die Jack3D ging niet helemaal goed.

tanken ging de 2de keer nog beroerder dan de 1ste :roflol:

Pff heb gewoon heimwee naar Lloret. Nederland is zo ****ing saai, en k*tweer. Weekje was toch iets te kort

Lloret, niet cherso. Reis + verblijf mag je zelf betalen maar dan heb je wel een chille vakantie met 6 anderen :cool:

wanneer ga je en hoeveel kost het in totaal?

schoolboeken kost me een stuk minder dan vorig jaar. met MER was ik 450 kwijt en nu een kleine 250:D

schoolboeken kost me een stuk minder dan vorig jaar. met MER was ik 450 kwijt en nu een kleine 250:D
ik ga dit jaar niks kopen qua stencils en kopieren van me klasgenoten :trollface: kost ****ing 200 euro terwijl ik het voor 10 euro kan kopieren

Ben je gestopt dan?

Ik begin als het goed is met MER aankomend schooljaar. Geen aanrader?

Al die economische hbo studies zijn hetzelfde joh. M'n broer is nu toevallig net klaar met MER. Hij vond er geen zak aan, maar hij vind sowieso niks wat aan, dus zijn mening heeft vrij weinig waarde.

Terug
Naar boven