AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

2 jaar, 1,5 jaar squatten en 1 jaar dl.

2 jaar geleden 6x 20kg bench(niet tot aan borst)

1,5 jaar geleden 6x 20 kg quarter squat

1 jaar geleden 70 kg dl ofzo

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

gast 1.93m met 74kg is echt niets hoor:P. Kstond er nog beter bij toen ik begon met krachtsport en ik was fakking klein;)

waarom zijn mijn krachtstats dan allemaal hoger dan die van jullie zogenaamde beesten?

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

:roflol: gelukkig niet.

ik ben een beescht

2 jaar, 1,5 jaar squatten en 1 jaar dl.

2 jaar geleden 6x 20kg bench(niet tot aan borst)

1,5 jaar geleden 6x 20 kg quarter squat

1 jaar geleden 70 kg dl ofzo

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

waarom zijn mijn krachtstats dan allemaal hoger dan die van jullie zogenaamde beesten?

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

:roflol: gelukkig niet.

je krachtstats zijn niet hoger dan de mijne:o

je krachtstats zijn niet hoger dan de mijne:o

wat zijn je stats dan eigenlijk?

en als al je stats hoger waren gefeliciteerd met je goeie startpositie.

ik kan het ook niet helpen dat ik een slecht begin had.

ik train nu 9 maanden, ik ben 17 geworden.
ik ben 70kg @10.5% en 1.75m(niet heel groot dus)

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

ohja toen ik begon woog ik 57 kg @9%

Wat loop je nou te praten man midget (no offence) :trollface:

Voor 17 is het trouwens echt niet slecht hoor, maar sowieso moet iedereen nou eenkappen op iemand anders zijn stats te bashen.

Laatst bewerkt:
E-bikkels ;)

ik druk 130kg
hij komt dan alleen niet omhoog
:fa:

wat zijn je stats dan eigenlijk?

en als al je stats hoger waren gefeliciteerd met je goeie startpositie.

ik kan het ook niet helpen dat ik een slecht begin had.

Wat loop je nou te praten man midget (no offence) :trollface:

Voor 17 is het trouwens echt niet slecht hoor, maar sowieso moet iedereen nou eenkappen op iemand anders zijn stats te bashen.

bench:95 deadlift: 125 doe ik setjes mee.( deadlift doe ik sinds een maand)
squatten kan niet in gym

1.75m 72kg 11%

midget

bench:95 deadlift: 125 doe ik setjes mee.( deadlift doe ik sinds een maand)
squatten kan niet in gym

1.75m 72kg 11%

nou netjes.

Maar vanwaar de nood om mijn stats te bashen?

Geld ook voor little daddy.

Ik doe nu overigens deadlift 8x125kg

Ik had het ook niet tegen jou, jij probeert me niet te bashen net als little daddy met zijn dikke 18% vet pens
80 kg bf 12 .

en jij bent bijna 2 meter en bent rond de 74 kg :roflol: en dan gelijk haten en zeggen jah maar jij bent dik, je hebt gewoon ****ing weinig behaald in 2 jaar en nu zit je te mierennken.

:trollface:

Het stelletje wijven hierboven heeft mijn dag verpest :coffeepc:

nou netjes.

Maar vanwaar de nood om mijn stats te bashen?

Geld ook voor little daddy.

Ik doe nu overigens deadlift 8x125kg

omdat je tegen little daddy zegt dat je stats beter zijn dan die van hem, wat het doet overkomen alsof je goede stats hebt..

and yes midget:trollface:

Stats? Ik zie hier gepruts...

80 kg bf 12 .

en jij bent bijna 2 meter en bent rond de 74 kg :roflol: en dan gelijk haten en zeggen jah maar jij bent dik, je hebt gewoon ****ing weinig behaald in 2 jaar en nu zit je te mierennken.

Jij wist een week geleden nog niet welke oefeningen voor achterkant schouders zijn maar je weet al wel dat je gaat kuren en dat je moeder je gaan injecten...

tumblr_laennpN7PP1qa15kd.jpg

ik druk 250kg..

..aan schijt eruit

80 kg bf 12 .

Als je me wilt bashen mag je dat irl doen, stuur maar een prive bericht waar en wanneer, gaan we lekker een dagje trainen. Als je zon beest bent krijg je van mij je respect oke?

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

omdat je tegen little daddy zegt dat je stats beter zijn dan die van hem, wat het doet overkomen alsof je goede stats hebt..

and yes midget:trollface:

Hij noemt me spriet, en waarvoor? jelly ofzo?

Is toch nergens voor nodig:rolleyes:. Overigens mag hij mij zo best noemen maar dan wel irl waar hij geen hero is.

Terug
Naar boven