Aardappeltje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mensen op dbb die de hele tijd naar elkaars hoofd aan het gooien zijn met krachtstats ed. Gewoon lekker blijven trainen en elkaar niet zo bashen? Kennen jullie dat verhaal van de lambo die 80 rijdt en in wordt gehaald door een oude fiat?
nee, vertel eens?
i got the point. ben het ook met je eens maar op internet is iedereen een hero die geen blad voor de mond neemt.
Zegt de manletJij wist een week geleden nog niet welke oefeningen voor achterkant schouders zijn maar je weet al wel dat je gaat kuren en dat je moeder je gaan injecten...
![]()
Ben jij niet gewoon een kloon van marsmannetje? Volgens mij ben jij een kloon van marsmannetje
Haha nu doe je het weer, iemand uitlachen. Ik durf te wedden dat jij echt een klote fysiek hebt, kan ook niet anders als je 24/7 per dag vraagt of dit wel goed is en dat blabla. Met je skinnyfat, weet zeker dat Bobbin B alsnog een beter fysiek dan jij heeft. Je moet überhaupt niet eens aan kuren denken..80 kg bf 12 .
en jij bent bijna 2 meter en bent rond de 74 kgen dan gelijk haten en zeggen jah maar jij bent dik, je hebt gewoon ****ing weinig behaald in 2 jaar en nu zit je te mierennken.
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Haha nu doe je het weer, iemand uitlachen. Ik durf te wedden dat jij echt een klote fysiek hebt, kan ook niet anders als je 24/7 per dag vraagt of dit wel goed is en dat blabla. Met je skinnyfat, weet zeker dat Bobbin B alsnog een beter fysiek dan jij hebt. Je moet überhaupt niet eens aan kuren denken..
Slim..
Slim..
Dat zou ik ook doen als ik niet de hersencapaciteit had om wat terug te zeggen.
Soort ecto battle over wie het minst ecto is

Verhuizen naar ellegirl, ladies.
Edit: Nee Bobbin, jij niet schat.![]()