Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik kom ff met wat groters aan voor als meer mensen mee willen genieten

Die mensen op dbb die de hele tijd naar elkaars hoofd aan het gooien zijn met krachtstats ed. Gewoon lekker blijven trainen en elkaar niet zo bashen? Kennen jullie dat verhaal van de lambo die 80 rijdt en in wordt gehaald door een oude fiat?

Die mensen op dbb die de hele tijd naar elkaars hoofd aan het gooien zijn met krachtstats ed. Gewoon lekker blijven trainen en elkaar niet zo bashen? Kennen jullie dat verhaal van de lambo die 80 rijdt en in wordt gehaald door een oude fiat?

nee, vertel eens?

i got the point. ben het ook met je eens maar op internet is iedereen een hero die geen blad voor de mond neemt.

nee, vertel eens?

i got the point. ben het ook met je eens maar op internet is iedereen een hero die geen blad voor de mond neemt.

r8DUi.jpg

Bekkie!

ectow

nee dan had ik wel hete bitches gepost, jullie slaan de plank mis

80 kg bf 12 .

en jij bent bijna 2 meter en bent rond de 74 kg :roflol: en dan gelijk haten en zeggen jah maar jij bent dik, je hebt gewoon ****ing weinig behaald in 2 jaar en nu zit je te mierennken.

:trollface:
Haha nu doe je het weer, iemand uitlachen. Ik durf te wedden dat jij echt een klote fysiek hebt, kan ook niet anders als je 24/7 per dag vraagt of dit wel goed is en dat blabla. Met je skinnyfat, weet zeker dat Bobbin B alsnog een beter fysiek dan jij heeft. Je moet überhaupt niet eens aan kuren denken..

Laatst bewerkt:
Haha nu doe je het weer, iemand uitlachen. Ik durf te wedden dat jij echt een klote fysiek hebt, kan ook niet anders als je 24/7 per dag vraagt of dit wel goed is en dat blabla. Met je skinnyfat, weet zeker dat Bobbin B alsnog een beter fysiek dan jij hebt. Je moet überhaupt niet eens aan kuren denken..

Terug
Naar boven