XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

als je al tijden op 90kg zit? eet je dan wel genoeg
...ja kan best bulken naar 95-100 maar zal toch grotendeels vocht/vet zijn dan. Gains zijn gewoon langzaam nu. Maar ik ga sowieso voor kuur eerst nog bulken naar 95 en dat tijdje vasthouden

homo

swsjk4.jpg
is een chineese (srs) pff mijn broer vermoord mij als die hier achter komt.

Ik dacht dat het ging over je verpleegster :o

edit, nee ik snap wat je bedoeld.

Ja klopt idd... Eh ja heb een baan op zaterdag zoiezo. Mijn studiefinanciering word als ik uitwonend ben 508 ofzoiets. dus dan krijg ik bij elkaar zo'n 500+250+70 (zorgtoeslag)= 820.

En in principe is t gewoon een bullshit reden waarom ik eruit gezet ben.. maargoed dat zal iedereen zeggen over zichzelf:rolleyes:.
Maar ja bijleggen kan idd, maar denk niet dat t er in zit. Uiteindelijk is t gewoon beter als we niet één huis zitten. Ik hou van der hoor, maar in één huis gaat t gewoon niet zo lekker.

Wel een fijne ma dan die het geen zier uitmaakt of je je wel red..

Heb na voetbaltraining last van ontstoken knie (denk ik toch).
Heb een wondje en rond het wondje is mijn knie rood en het doet pijn als ik er vb op druk.
Weet iemand of dit kwaad kan of t zo wel zal beteren?

Ik denk dat je binnenkort je been moet amputeren. Srs

:fuu: heb zin in een suikerwafel!

Een aantal maanden geleden op school wat sloffen sigaretten verkocht uit Luxemburg, nu gaat het gerucht ineens dat ik deal in heel de school, op het werk en iemand heeft dat tegen mijn zusje gezegd, nu dus bekend staan als dealer/junk, nice :S

hahaha

Eerder de avond een heerlijk warm bad genomen, tv in de badkamer gezet, Generals at War gekeken.. In slaap gevallen en in een koud bad wakker geworden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven