Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Succes, wat ga je nu doen? Als je geen geld hebt kun je toch ook nergens slapen? Of heb je al wat maten gebeld?

Ja slaap nu gewoon bij vrienden idd.;) En effe kijken hoe ik t ga doen...Moet me nog snel effe inschrijven voor een HBO opleiding en dan ga ik misschien bij mn neef wonen.. maar dat moeten we nog bespreken...

Had vanacht geen oog dicht gedaan. Lag er om 9 uur al in. (had rond 4 uur 4 pre workout power pills op). Meestal is het rond die tijd geen probleem.

En dan ook nog door tientallen muggen gestoken...

En ook nog eens ontiechelijk moeten zweten op t werk. Zou niet weren hoe dat kwam. Hoefde maar een colli wc papier op te tillen en het zweet drupte van mm gezicht

Met 2 bochten in de trap en een keiharde muur, liever in bed blijven liggen :)

p*ssy

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 14:00 ----------

Ja slaap nu gewoon bij vrienden idd.;) En effe kijken hoe ik t ga doen...Moet me nog snel effe inschrijven voor een HBO opleiding en dan ga ik misschien bij mn neef wonen.. maar dat moeten we nog bespreken...

Ik zal niet verwachten dat je vrienden, neef je lang zullen steunen. Heb je al een baan naast die HBO opleiding? Of hoe ben je van plan dat te bekostigen? Weet niet wat er thuis gebeurd is maar kan je het niet beter tijdelijk nog even bijleggen?

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 14:01 ----------

Inschrijven kan tot eind augustus

pfff heb best een rot vakantie ....
Veel vrienden moeten werken/studeren of zijn op vakantie, ik moet zelf ook werken/studeren of mijn ouders liggen te b**chen dat ik niet weg mag omdat ik moet studeren ....

Een aantal maanden geleden op school wat sloffen sigaretten verkocht uit Luxemburg, nu gaat het gerucht ineens dat ik deal in heel de school, op het werk en iemand heeft dat tegen mijn zusje gezegd, nu dus bekend staan als dealer/junk, nice :S

Hahaha stakker :) Dealen in sigaretten :P

OT: k*t NOS.nl ... bagger verbinding, kan geen OS kijken...

Ja dat lijkt me nogal logisch .. wie wil er nou in een supermarkt werken :S?

Tjah, ik zou zeggen ontzettend buff worden, dan is dat gerucht de wereld uit, als je scharminkelige mormel bent ;) Tjah dan is het logisch

:roflol::roflol::roflol:
Wat een knuppeltje ben jij ook he, dus als ik aan jou een zakje snoep geef maar ik wil er wel een snoepje van jou voor terug ben ik ook een dealer:rolleyes:
:roflol: ok snotaap, ga jij nog maar wat dealen :roflol:

faalhaas

Wees maar blij dat je school de politie er niet bij haalt

:roflol: ok snotaap, ga jij nog maar wat dealen :roflol:

faalhaas

Wees maar blij dat je school de politie er niet bij haalt
Voor sigaretten doen ze niet moeilijk denk ik, als het wiet is of iets in die trent ben je wel de l*l. Staan grote bedragen op zo iets.

ohja arnodsi bijna vergeten, maar beloofd is beloofd. pic van mijn verpleegster, fb account gevonden. :)

2v8ons5.jpg

en heeft ook een mooi lichaam, geen overdreven dikke kont maar lekkerstrakke dikke hand of net iets meer vol. Mijn broer was aant skypen met zijn lief en zei nog wow wat komt hier voor schoons binnen. En daarna nog iets van; als die met mij wilt bedrieg ik u. (srs)
Over een maandje weer injectie in mijn poep, u jelly?

ohja arnodsi bijna vergeten, maar beloofd is beloofd. pic van mijn verpleegster, fb account gevonden. :)

2v8ons5.jpg

Zou mijn dag ook verpesten.. :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 18:42 ----------

en heeft ook een mooi lichaam, geen overdreven dikke kont maar lekkerstrakke dikke hand of net iets meer vol. Mijn broer was aant skypen met zijn lief en zei nog wow wat komt hier voor schoons binnen. En daarna nog iets van; als die met mij wilt bedrieg ik u. (srs)
Over een maandje weer injectie in mijn poep, u jelly?

Op de naald ja :trollface:

Terug
Naar boven