XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Toch gaat dat mijn dagelijks fap beurt niet verstoren ! Ik hou wel van wat pijn !

De kaas op mijn pizza is aangebrand :(

om 1 uur 's middags pizza ?

ik zat om half twee vanmiddag aan drie broodjes shoarma, problem with that??

Ik zat om 3 uur vanmiddag aan 3 broodjes kalkoenfilet en 2 met pindakaas, problem with that??

Dat er iemand voor 6000 euro spullen gehuurd heeft met m'n gejatte id-kaart en niet teruggebracht heeft...
:fuu:

'Je kunt je niet meer bij YouTube aanmelden zonder een Google-account.'

:fuu:

'U heeft een onveilig wachtwoord gekozen. Klik op Wachtwoordkwaliteit voor tips over het kiezen van een veiliger wachtwoord ter beveiliging van uw account.'

:fuu::fuu:

'De tekens die u heeft ingevoerd, komen niet overeen met de woordverificatie. Probeer het opnieuw.'

:fuu::fuu::fuu:

Laatst bewerkt:
:stupid:

Nee, op vertoon van mijn id-kaart en na betaling van borg spullen meegekregen.

Telefonisch maar ik moest nog langskomen om te tekenen, niet gedaan.:(

Ik denk dat als je aangifte hebt gedaan dat je dan al wel veilig zit.;)

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

maar ik heb mijn id-kaart nog :trollface:

Jij komt ook nooit buiten :trollface:

:fa:

Heb ik vandaag voor 6000 euro aan spullen gehuurd met 'n ander z'n ID-kaart, blijkt dat ik de verkeerde spullen heb meegenomen :mad: Dan maar verpatsen op marktplaats.

Ik denk dat als je aangifte hebt gedaan dat je dan al wel veilig zit.;)

Hoop het maar.

Heb ik vandaag voor 6000 euro aan spullen gehuurd met 'n ander z'n ID-kaart, blijkt dat ik de verkeerde spullen heb meegenomen :mad: Dan maar verpatsen op marktplaats.

Gelukkig niet met de mijne dan.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

heb vandaag anderhalf uur buiten gefietst :D

Op je nieuwe driewieler?

Zou best kunnen hoor, hij heette Marcel en had 'n lelijke kop............... :D

Terug
Naar boven