- Waardering
- 12.551
Zou best kunnen hoor, hij heette Marcel en had 'n lelijke kop...............![]()
Dan is het zeker niet de mijne.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou best kunnen hoor, hij heette Marcel en had 'n lelijke kop...............![]()

Kan niet.. kromming van de aarde.Dat is onzin, elk object past op een foto, zolang je er maar genowg afstand van neemt![]()
Aanvraag bij de hubble zit in de lijn brah.
Deze jonge hier heeft een ban, dus ik zal wel gelijk hebben gehad..het was een kloon van marsmannetje

neeDeze jonge hier heeft een ban, dus ik zal wel gelijk hebben gehad..het was een kloon van marsmannetje
Sorry mars, was niet mijn bedoeling![]()
Was kersenpit.Deze jonge hier heeft een ban, dus ik zal wel gelijk hebben gehad..het was een kloon van marsmannetje
Sorry mars, was niet mijn bedoeling![]()
Hee rieger.
das snel, mijn eerste kreeg ik pas na een stuk of 900 posts
het is een gavedas snel, mijn eerste kreeg ik pas na een stuk of 900 posts
ehm in zeist bedoel je? ik zou maandag wel langs wille komen maar dat kwam volgens die aardappel niet uithet is een gave
wanneer kom je nou is langs om te trainen

Nee kon toen nog niet trainen omdat ik door me rug was gegaan dus doe het nu evne rustig aanehm in zeist bedoel je? ik zou maandag wel langs wille komen maar dat kwam volgens die aardappel niet uit![]()