- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
idd, in Afrika is er wel een spin die in je oor kruipt.. en dan kruipt ie helemaal naar je hersenen, waar ie eitjes legt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

idd, in Afrika is er wel een spin die in je oor kruipt.. en dan kruipt ie helemaal naar je hersenen, waar ie eitjes legt![]()
gewoon met oordopjes slapen dus !idd, in Afrika is er wel een spin die in je oor kruipt.. en dan kruipt ie helemaal naar je hersenen, waar ie eitjes legt![]()
Iehwl, nog een reden om niet naar dat apencontinent te gaan.

M'n tante kende iemand die naar Afrika was gegaan (altans dacht dat het Afrika was) En zei dat ie daar als een god werd behandeld omdat ie westers was.![]()
Op weg naar school in de bus f*cking misselijk geworden, tijdens mijn exaam bijna een astma aanval gehad waardoor mijn exaam nog slechter ging, op de weg terug naar huis terug f*cking misselijk geworden in de bus, heb sushi gekocht en zie nu dat die voedingswaarde ruk zijn en ik moet sebiet terug leren terwijl ik nog altijd misselijk ben!!!!!!
FML!
****ing misselijk zijn en dan sushi kopen.
**** Logics

Ik keek gisteren en toen was het nog niet. Nu staat er 'voorbeeld tijdlijn' en dat hij 28 Augustus ingaat. Zware ruk update, helemaal niet meer overzichtelijk.
Ik had ook die timeline shit voorbeeld, toen heb ik em maar ingeschakeld, dikke schijt
Das de zogenaamde hoody whisperer vlieg. Die wil je lieve woordjes toefluisteren voordat je gaat slapen