Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bij mij waren er eergister allemaal vliegen die me buiten irriteerde, maar ik dacht leef en laat leven, tot ik zag zat ze me aan het opeten waren. Hoop dat ze geen eitjes in mn huid hebben gelegd :bang:
Ze waren groen met zwart, maar niet zoals strontvliegen.

M'n tante kende iemand die naar Afrika was gegaan (altans dacht dat het Afrika was) En zei dat ie daar als een god werd behandeld omdat ie westers was. :p

35xu0b.jpg - 265917

Op weg naar school in de bus f*cking misselijk geworden, tijdens mijn exaam bijna een astma aanval gehad waardoor mijn exaam nog slechter ging, op de weg terug naar huis terug f*cking misselijk geworden in de bus, heb sushi gekocht en zie nu dat die voedingswaarde ruk zijn en ik moet sebiet terug leren terwijl ik nog altijd misselijk ben!!!!!!

FML!

aan het browsen op 9gag

plotseling de volgende meme :

9gag.com/gag/5109906

ah, die heb ik ook dacht ik, kijk verder, blijken het een ****ing troll actie te zijn

Neem ik een keer condooms mee uit canada zijn het ****ing fiches

M'n tante kende iemand die naar Afrika was gegaan (altans dacht dat het Afrika was) En zei dat ie daar als een god werd behandeld omdat ie westers was. :p

als ik van iemand 3 maandlonen op een dag kan verdienen behandel ik hem ook als een god.

wtf facebook? Iedereen nu die k*t tijdlijn??

brb 1000 kcal eten per dag brb 8 x poepen per dag (diarree) brb buikpijn brb traps zitten vast brb voet opgezwollen brb depressed as fuk

Op weg naar school in de bus f*cking misselijk geworden, tijdens mijn exaam bijna een astma aanval gehad waardoor mijn exaam nog slechter ging, op de weg terug naar huis terug f*cking misselijk geworden in de bus, heb sushi gekocht en zie nu dat die voedingswaarde ruk zijn en ik moet sebiet terug leren terwijl ik nog altijd misselijk ben!!!!!!

FML!

****ing misselijk zijn en dan sushi kopen.

**** Logics

Ik had ook die timeline shit voorbeeld, toen heb ik em maar ingeschakeld, dikke schijt

Terug
Naar boven