Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

NIEUWSGROEPEN bitches,
neem een account en begin te downloaden, HD jwz

waarom zou ik een week rust nemen als ik gwn energie genoeg heb om te gaan, ik doe het wel eens een week ff rustiger aan maar echt niet trainen zou ik ook niet kunnen. Of ik moet op vakantie gaan ofzo

Ik trainde vroeger altijd 4-5x en ik kon me ook geen week zonder voorstellen. Nu gebeurt het soms spontaan dat ik een week niet train. Heb deze vakantie nog niet zo heel veel getrained, een gemiddelde van 3x pw kom ik niet aan. Fysieksgewijs verandert er echter niets, kracht is enkel nog gestegen (Op DL en Squat dan ). Best relax eigenlijk.

Ik train en sport ook gewoon veel meer in het koudere seizoen, ik doe het dan gewoon veel liever , weet ook niet waarom. Sta ook altijd droger in de winter dan in de zomer :( FML.

Gvd, stoppen slaan door, lamp door gebrand (wss omgekeerd, maar zo kwam het op mij over). Potjandrie al het 4e peertje in 2 jaar! Dacht dat spaarlampen een beetje lang mee gingen, NIET DUS!

Gvd, stoppen slaan door, lamp door gebrand (wss omgekeerd, maar zo kwam het op mij over). Potjandrie al het 4e peertje in 2 jaar! Dacht dat spaarlampen een beetje lang mee gingen, NIET DUS!

Wij hebben er anders geen problemen mee:o

---------- Post added 21 August 2012 at 00:18 ----------

RyanFitness is geband, heeft hij gepost na 30 juli ofzo? Vond het wel een toffe gozer :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/stoppen-roken-314694/index3.html#post6967070

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 22:55 ----------

fak jou tim kuik :roflol:

Is hij gebanned?

Zullen mods wel perongelijk zijn maat gebanned hebben :roflol:

ik gok op kloontje van ronimoon

nee, zijn kloontje is nog steeds actief:)

Indeed :D

OT: gisterenmiddag rilatine genomen. Wou tegen de avond nog trainen dus maar 250mg caf genomen, fuuaaaark bad idea. Hartkloppingen, tintelingen en zweten als een mf. En niets geslapen uiteraard.

Al 3 dagen in bed met zware verkoudheid.

:fuu:

Een klote vlieg die me de hele nacht wakker heeft gehouden, klote ding ging toen weer op me arm en toen weer op me hoofd zitten. Nog nooit zo geïrriteerd geweest in bed:mad::mad::mad:

Terug
Naar boven