XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Naughty America pass na +- een jaar vervallen.

:fuu: :fuu: :fuu:

Gisteren rechter schijf van me knie opeens naar de zijkant verschoven. Kon geen kant meer op. Narcose en hup achter in de ambu. Gelukkig kon die terug worden verplaatst, foto's gemaakt. Gelukkig de banden nog heel.

Nu drie weken een brace om me been en met krukken lopen.
Alleen af met douchen en constante gevoel dat hij terug kan schieten.
Na de drie weken revalidatie en gedurende drie weken elke dag een trombose spuit in me buik. Daar gaat me trainen.. :(

Naughty America pass na +- een jaar vervallen.

:fuu: :fuu: :fuu:

that sucks tits :(

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Gisteren rechter schijf van me knie opeens naar de zijkant verschoven. Kon geen kant meer op. Narcose en hup achter in de ambu. Gelukkig kon die terug worden verplaatst, foto's gemaakt. Gelukkig de banden nog heel.

Nu drie weken een brace om me been en met krukken lopen.
Alleen af met douchen en constante gevoel dat hij terug kan schieten.
Na de drie weken revalidatie en gedurende drie weken elke dag een trombose spuit in me buik. Daar gaat me trainen.. :(

oej thats ****ed up :eek:

Vriendin boos... vrouwen....

gewichten neer gezet op me joint echt wat een ******zooi

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.609
moraalridder heeft me uit zijn signature gehaald :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.612
stuur mij die pass ook plz

dat mijn sportbroek nu al voor de XXXste keer pleite is en ik daar zo chagrijnig van ben dat ik geen eens meer zin heb om naar mijn mma training te gaan. ik ga niet van huis vooraleer die broek terug is!

dat mijn sportbroek nu al voor de XXXste keer pleite is en ik daar zo chagrijnig van ben dat ik geen eens meer zin heb om naar mijn mma training te gaan. ik ga niet van huis vooraleer die broek terug is!

Geef je moeder de schuld, doe ik ook altijd (en terecht).

122yel2.jpg

meh

vandaag onze hond in laten slapen,:( het was een pracht van een beest en een hond waar ik mee ben opgegroeid, we zullen hem allemaal erg missen, moeders ontroostbaar, maar het was het beste, (12jaar geworden)

Terug
Naar boven