Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik leef met je mee

Gisteren rechter schijf van me knie opeens naar de zijkant verschoven. Kon geen kant meer op. Narcose en hup achter in de ambu. Gelukkig kon die terug worden verplaatst, foto's gemaakt. Gelukkig de banden nog heel.
Nu drie weken een brace om me been en met krukken lopen.
Alleen af met douchen en constante gevoel dat hij terug kan schieten.
Na de drie weken revalidatie en gedurende drie weken elke dag een trombose spuit in me buik. Daar gaat me trainen..![]()

Met terugwerkende kracht zou je een perm ban moeten krijgen voor het niet sharen van die pass

gewichten neer gezet op me joint echt wat een ******zooi
Met terugwerkende kracht zou je een perm ban moeten krijgen voor het niet sharen van die pass

dat mijn sportbroek nu al voor de XXXste keer pleite is en ik daar zo chagrijnig van ben dat ik geen eens meer zin heb om naar mijn mma training te gaan. ik ga niet van huis vooraleer die broek terug is!
dat mijn sportbroek nu al voor de XXXste keer pleite is en ik daar zo chagrijnig van ben dat ik geen eens meer zin heb om naar mijn mma training te gaan. ik ga niet van huis vooraleer die broek terug is!