Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja nu moet ik wachten terwijl ik eerder was en zij de indruk wekte dat ze binnen 1 minuut er uit was..

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 11:16 ----------

Waarschijnlijk jaagt ze je weg..

Met haar uiterlijk :roflol:

Zit in de familie.. :o

Pics ? :)

Gvd wacht al 8 weken op wandmeubel :@
Staan dozen vol meuk die ik niet kan uitpakken.
Heb ook geen alternatieven in dezelfde prijsklasse :(

Nee. :roflol:

Stap ik net in de douche.. kijk ik naar mijn benen.. zijn ze helemaal kaal..

me_gusta_face_text_postcard-p239986862933170582z85wg_400.jpg

Vraag me af wat er gister gebeurd is :roflol:

poepgaatje zeker ook een paar cm groter?:)

poepgaatje zeker ook een paar cm groter?:)

Nee :o

Was met een vriend van mij, zijn vriendin, zijn zusje en vriendin van zijn zusje.. Ik kan me eigenlijk nog wel herinneren dat we gingen pitten.. Dus vraag me af wanneer hoe of wat :roflol:

Zal me niet verbazen als ze het gewoon gedaan hebben toen ik aan het pitten was..

Maar ik weet wel dat dat over een paar dagen gaat jeuken als de malle :(

Nee :o

Was met een vriend van mij, zijn vriendin, zijn zusje en vriendin van zijn zusje.. Ik kan me eigenlijk nog wel herinneren dat we gingen pitten.. Dus vraag me af wanneer hoe of wat :roflol:

Zal me niet verbazen als ze het gewoon gedaan hebben toen ik aan het pitten was..

Maar ik weet wel dat dat over een paar dagen gaat jeuken als de malle :(

Pics!

Naar de sportschool gaan vol goede moed, hoor je uiteindelijk, je weet wel dat we om 12 uur gesloten zijn hè? Ik reply, 1 uur toch? Uiteindelijk dus maar zo'n 20 minuten bezig kunnen zijn, was het dus grotendeels niet waard.

Edit: HMPF ik wist wel dat ik goed gekeken had!

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 22.00 uur (21.30 uur sluit de fitness)
Zaterdag 08.30 uur tot 14.00 uur
Zondag 09.30 uur tot 13.00 uur

Naar de sportschool gaan vol goede moed, hoor je uiteindelijk, je weet wel dat we om 12 uur gesloten zijn hè? Ik reply, 1 uur toch? Uiteindelijk dus maar zo'n 20 minuten bezig kunnen zijn, was het dus grotendeels niet waard.

Edit: HMPF ik wist wel dat ik goed gekeken had!

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 22.00 uur (21.30 uur sluit de fitness)
Zaterdag 08.30 uur tot 14.00 uur
Zondag 09.30 uur tot 13.00 uur

Geen bijzondere dag vandaag daar ? Bij ons plakken ze het altijd aan ... wel k*t inderdaad

Heb het zelf al eens gehad, had m'n pre gehad, hele eind naar de gym gefietst, waren ze dicht ivm feest in de stad de volgende dag .. lawl ..

Geen bijzondere dag vandaag daar ? Bij ons plakken ze het altijd aan ... wel k*t inderdaad

Heb het zelf al eens gehad, had m'n pre gehad, hele eind naar de gym gefietst, waren ze dicht ivm feest in de stad de volgende dag .. lawl ..

Nope, niets aangeplakt en 16 september staat ook niets vermeld over als speciale dag op de website. Idd ook een PRE genomen deze keer, nog wel aardig rap wat dingen gedaan voelde ook wel lekker maar als je je erop insteld om lekker te beuken tot 1uur dan is de teleurstelling des te groter haha.

Wat jij hebt gehad heb ik onlangs ook gehad, kwam ik terug van vakantie. Dacht ik de volgende dag lekker te gaan beuken was mijn oude sportschool dicht op sommige dagen vanwege een vakantierooster :o

Nope, niets aangeplakt en 16 september staat ook niets vermeld over als speciale dag op de website. Idd ook een PRE genomen deze keer, nog wel aardig rap wat dingen gedaan voelde ook wel lekker maar als je je erop insteld om lekker te beuken tot 1uur dan is de teleurstelling des te groter haha.

Wat jij hebt gehad heb ik onlangs ook gehad, kwam ik terug van vakantie. Dacht ik de volgende dag lekker te gaan beuken was mijn oude sportschool dicht op sommige dagen vanwege een vakantierooster :o

Echt beroerd inderdaad, njah je kunt altijd nog gaan cardio'n buiten!

Het wk wielrennen heeft heel mijn week verpest, heel mijn omgeving wordt voor auto's afgesloten omdat hun hier moeten wielrennen.

Herkenbaar, heb hier zelf ook wel eens last van gehad in het verkeer omdat ze zonodig de weg moeten claimen. Kan me slechts voorstellen hoe irritant het dan is als alles in je regio wordt afgezet.

Bish loopt aan mn kop te zeiken en wil niet dat ik ging trainen vanochtend.
Jammer dan maar geen good morning coïtus ga mijn training niet afzeggen.

Gootsteen verstopt.

:fuu:

Terug
Naar boven