- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Meisje dat me hele les aan zat te staren..
Ze was lelijk.![]()
Meisje dat me hele les aan zat te staren..
Ze was lelijk.![]()
tijd dat ik uit huis ga jezus man
vandaag weer he, mijn ouders zijn van die bio-hippies, dus ik quote letterlijk het abstract van een onderzoek om hun ongelijk te bewijzen.
"ja dat is jouw mening"
are you phucking kidding me
Gruwelijke crash van de Noxi, kreeg er halverwege de training al last van. Werd er zelfs slapper van.. Voel me nu stoned en alsof ik koorts heb, hele tijd kippenvel etc. Morgen is kijken of ik één van me maten er blij mee kan maken, heb nog 1,5 pot staan..![]()
Gruwelijke crash van de Noxi, kreeg er halverwege de training al last van. Werd er zelfs slapper van.. Voel me nu stoned en alsof ik koorts heb, hele tijd kippenvel etc. Morgen is kijken of ik één van me maten er blij mee kan maken, heb nog 1,5 pot staan..![]()

Is goed.
OT: net 10 km hard gelopen maar moest halverwege ineens schijten. Tsja ben toen maar ff de bosjes in gerend. Gelukkig deed het een beetje schemeren.
heb wel eens gepissed onder het hardlopen maar dit... 
+1 hoe meer vingers er in hoe sneller het weg gaat, kwestie van een zo groot mogelijk alternatieve uitgang te maken