Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

serieus weer kwartier vertraging. :roflol:

hahah, ja daar reden ze nog mooi op tijd :p

kan er nooit tegen als je simpelweg hoort die en die trein komt niet

tijd dat ik uit huis ga jezus man :roflol:
vandaag weer he, mijn ouders zijn van die bio-hippies, dus ik quote letterlijk het abstract van een onderzoek om hun ongelijk te bewijzen.

"ja dat is jouw mening"
are you phucking kidding me

tijd dat ik uit huis ga jezus man :roflol:
vandaag weer he, mijn ouders zijn van die bio-hippies, dus ik quote letterlijk het abstract van een onderzoek om hun ongelijk te bewijzen.

"ja dat is jouw mening"
are you phucking kidding me

waar ging t over dan?

Gruwelijke crash van de Noxi, kreeg er halverwege de training al last van. Werd er zelfs slapper van.. Voel me nu stoned en alsof ik koorts heb, hele tijd kippenvel etc. Morgen is kijken of ik één van me maten er blij mee kan maken, heb nog 1,5 pot staan..:rolleyes:

Baal juist gruwelijk dat Noxipro eruit is :(

Gruwelijke crash van de Noxi, kreeg er halverwege de training al last van. Werd er zelfs slapper van.. Voel me nu stoned en alsof ik koorts heb, hele tijd kippenvel etc. Morgen is kijken of ik één van me maten er blij mee kan maken, heb nog 1,5 pot staan..:rolleyes:

Stuur maar op anders

stuur maar hierheen jo

Is goed.

OT: net 10 km hard gelopen maar moest halverwege ineens schijten. Tsja ben toen maar ff de bosjes in gerend. Gelukkig deed het een beetje schemeren.

Is goed.

OT: net 10 km hard gelopen maar moest halverwege ineens schijten. Tsja ben toen maar ff de bosjes in gerend. Gelukkig deed het een beetje schemeren.

whaha :roflol: heb wel eens gepissed onder het hardlopen maar dit... :D

hoe plan je btw je hardloop trainingen in i.c.m. bb?

**** mn laatste meal heeft me gefokt,
al 15min de hik :(

Ff je vinger in je kont, zo weg

Lukte gelukkig wel met een deegroller. :rolleyes:

Voelt net als of die dexprine pil me keel blijft hangen :fuu:das iritant.

Terug
Naar boven