Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

sorry dat ik nog niet weet hoe je hyve fotos moet achterhalen :fuu:

reverse image lookup

OT: dat mijn eieren zo ****ing vers zijn dat ik ze amper pellen kan -.-' en daarvoor wou ik hem crushen door op mijn hoofd te tikken alleen blijken di erg harde eieren te zijn....

reverse image lookup

OT: dat mijn eieren zo ****ing vers zijn dat ik ze amper pellen kan -.-' en daarvoor wou ik hem crushen door op mijn hoofd te tikken alleen blijken di erg harde eieren te zijn....
je moet met beleid je vingers om het hele ei doen en dan rustig steeds meer kracht zetten, scheelt je weer tijd met pellen

pas maar op met die ronniej.

voor je het weet zit hij bij je aan de ontbijttafel nadat hij je zusje heeft lopen ballen.
en zeg je: aangenaamd Rick. hoe heette je zei je?
ron: ronniej :trollface:

zo ging dat bij mij ook ;)

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

je moet met beleid je vingers om het hele ei doen en dan rustig steeds meer kracht zetten, scheelt je weer tijd met pellen

nee dat niet, wel heel veel ei xD

Vraag t aan je moeder, scheelt ook moeite en tijd

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

pas maar op met die ronniej.

voor je het weet zit hij bij je aan de ontbijttafel nadat hij je zusje heeft lopen ballen.
en zeg je: aangenaamd Rick. hoe heette je zei je?
ron: ronniej :trollface:

zo ging dat bij mij ook ;)

:trollface:

hahahaha

ik crush hem eerst op een stukje, en dan pel ik telkens een stukje eraf. alleen is het velletje van een vers ei nog soepel en sterk en blijft er eiwit aan plakken -.-'
Dan kook je ze verkeerd je moet erna koud water overheen doen dan laat dat makkelijker los.

Dan kook je ze verkeerd je moet erna koud water overheen doen dan laat dat makkelijker los.

wij zelf hebben kippen :yarly: en de eieren die ik heb gepakt waren dus nog geen 12 uur oud. en dan zijn ze nog echt niet te pellen.

en ja ik heb er koud water overheen laten lopen totdat ze handwarm waren

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

oh en ik moet eigenlijk fappen maar heb totaal geen zin.

• Topic Starter Topic Starter
met schaal en al in blender gooien..en nu weer ontopic

rugklachten spelen weer op

wij zelf hebben kippen :yarly: en de eieren die ik heb gepakt waren dus nog geen 12 uur oud. en dan zijn ze nog echt niet te pellen.

en ja ik heb er koud water overheen laten lopen totdat ze handwarm waren

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

oh en ik moet eigenlijk fappen maar heb totaal geen zin.
Wat voor kippen zijn het? Hier gaan per dag zowat hele pellets met verse eieren voorbij en ik heb nooit moeite met pellen.
Ik zou je kippen slachten, koken en op eten.
En dan een paar grote barnevelders kopen die leggen mooie grote eieren.
Die leggen ook de eieren die ik eet en die pellen goed

weer niet geslapen deze nacht

Wat heb je met je rug dan geile beer?

gisteren was ik lekker borst/biceps aan het trainen

werd ik opeens gedwarft door een massive beest

i was impressed thus mirin

and maybe a little bit jelly :(

• Topic Starter Topic Starter
training ging best wel slecht, zal wel komen omdat ik nog aan mijn diet moet wennen, maar toch is het niet leuk als het slecht gaat:(

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

gisteren was ik lekker borst/biceps aan het trainen

werd ik opeens gedwarft door een massive beest

i was impressed thus mirin

and maybe a little bit jelly :(
1,90m ???

t*fus tentamen!

Terug
Naar boven