- Waardering
- 1.093
sorry dat ik nog niet weet hoe je hyve fotos moet achterhalen![]()
Aah geeft niet, kan je niets aan doen. Er staat niet voor niets een roze puntje achter je naam! Handig systeem van Big-T
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij kan er iets aan doenAah geeft niet, kan je niets aan doen. Er staat niet voor niets een roze puntje achter je naam! Handig systeem van Big-T

reverse image lookup
OT: dat mijn eieren zo ****ing vers zijn dat ik ze amper pellen kan -.-' en daarvoor wou ik hem crushen door op mijn hoofd te tikken alleen blijken di erg harde eieren te zijn....
je moet met beleid je vingers om het hele ei doen en dan rustig steeds meer kracht zetten, scheelt je weer tijd met pellenreverse image lookup
OT: dat mijn eieren zo ****ing vers zijn dat ik ze amper pellen kan -.-' en daarvoor wou ik hem crushen door op mijn hoofd te tikken alleen blijken di erg harde eieren te zijn....

je moet met beleid je vingers om het hele ei doen en dan rustig steeds meer kracht zetten, scheelt je weer tijd met pellen
pas maar op met die ronniej.
voor je het weet zit hij bij je aan de ontbijttafel nadat hij je zusje heeft lopen ballen.
en zeg je: aangenaamd Rick. hoe heette je zei je?
ron: ronniej
zo ging dat bij mij ook![]()

lols dan zet je teveel kracht

Dan kook je ze verkeerd je moet erna koud water overheen doen dan laat dat makkelijker los.ik crush hem eerst op een stukje, en dan pel ik telkens een stukje eraf. alleen is het velletje van een vers ei nog soepel en sterk en blijft er eiwit aan plakken -.-'
Dan kook je ze verkeerd je moet erna koud water overheen doen dan laat dat makkelijker los.
en de eieren die ik heb gepakt waren dus nog geen 12 uur oud. en dan zijn ze nog echt niet te pellen.Wat voor kippen zijn het? Hier gaan per dag zowat hele pellets met verse eieren voorbij en ik heb nooit moeite met pellen.wij zelf hebben kippenen de eieren die ik heb gepakt waren dus nog geen 12 uur oud. en dan zijn ze nog echt niet te pellen.
en ja ik heb er koud water overheen laten lopen totdat ze handwarm waren
---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------
oh en ik moet eigenlijk fappen maar heb totaal geen zin.
heb al jaren rugklachten, te korte rugspieren..en die oefening van de fysio een tijdje niet gedaan.

1,90mgisteren was ik lekker borst/biceps aan het trainen
werd ik opeens gedwarft door een massive beest
i was impressed thus mirin
and maybe a little bit jelly![]()