Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zojuist voor de 2de keer in 2 weken tijd door mijn knieën gegaan, ik vrees voor een scheurtje in mijn hamstrings.

2 weken geleden gebeurde het tijdens mijn opwarming squat met 60kg. Daarna een beetje rustig aangedaan met trainen en deze vrijdag weer voluit benen kunnen trainen.

Deze ochtend wou ik iets oprapen (had wel nog wat spierpijn in hams) en opeens weer een enorm scherpe pijn in mijn rechter hamstrings waardoor ik op de grond viel.

Ik ga zometeen een afspraak moeten maken bij de dokter :(

Ik heb volgens de dokter een blauwe blek op mijn hamstrings, morgen naar radiologie. De kans zit er in dat ik een spierscheur heb. :(

niets , zit iemand van mijn school bij mij op stage , en die gast is nog gekker als ik!

- Het is weer maandag
- Zit aan de schijt
- Verslapen
- Kipfilet is op
- Geen zin om naar de winkel te gaan
- Heb mijn lip open gebeten.

Voor de rest is mijn dag prima hoor. :)

Kwam bij de sportschool aan, en ik ga bezig met leg extensions. Eerst even laag gewicht, daarna hoger gewicht. Opeens dikke kramp in mijn linker bovenbeen, zwaar k*t. ;p

• Topic Starter Topic Starter
dat niemand me wil vertellen hoe veel kcal je onder of boven je onderhoud moet zitten bij een keto dieët :(

Wil je lichter worden of zo? :p

wil je nu op keto dan? het is ****ing winter en je bent 67kg @ 12%

• Topic Starter Topic Starter
wil je nu op keto dan? het is ****ing winter en je bent 67kg @ 12%
Ik denk zelf eerder rond de 14, vertrouw die meting op de sportschool niet..en ik heb mezelf voorgehouden tot op bepaald niveau droog te blijven...het is ook maar een mini cut ;)

weet je wel het antwoord op mijn vraag?

Waarom zou je een keto dieet willen.
Ga gewoon maandje op onderhoud eten, voeg cardio bij de KT en klaar.
Voor zover ik weet verlies je ook vrij makkelijk spiermassa bij keto.

Ik hoorde dus wat anders :P
Je hebt meer nodig dan alleen eiwitten he ;)

Schouder verrekt ofseau,
Morgen tentamen, nog niet geleerd, lolz

Ga je dan wel leren mijn zoon? :o

Terug
Naar boven