MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja maar dan hoef je niet te schranzen haha.

Maar gefeliciteerd man. was je verjaardag leuk?
Ik ben pas 21 oktober jarig ;)

Nee man, het was verschrikkelijk :roflol:
Heb wat geld gekregen en de meest lame cadeau ooit. En er zat de hele tijd een hysterische peuter van 1 jaar de aandacht te vragen :(
En dit weekend te weinig geslapen en moeten werken, dus eigenlijk wou ik slapen ipv taart eten :o

Jongens, als je vreest voor kanker moet je dan gelijk naar je huisarts gaan? (domme vraag btw) Hoe kunnen ze erachter komen?

:roflol:

Die Arnaud is egt een pienter ventje, maar zo lui als de pest
:trollface:

Onlangs kwam ik een oude leerkracht tegen en we waren even aan het praten. Ik vertelde dat ik 4 vakken moet meepakken dit jaar en ze zei: 'jij bent nog altijd geen haar veranderd! Weeral te laat beginnen studeren zeker?'
:o

:trollface:

Onlangs kwam ik een oude leerkracht tegen en we waren even aan het praten. Ik vertelde dat ik 4 vakken moet meepakken dit jaar en ze zei: 'jij bent nog altijd geen haar veranderd! Weeral te laat beginnen studeren zeker?'
:o

Lol :p

Heb ik zelf ook altijd :o

Nouja, niet die leraren.. Ik had eigenlijk altijd wel mijn werk optijd af

Lol :p

Heb ik zelf ook altijd :o

Nouja, niet die leraren.. Ik had eigenlijk altijd wel mijn werk optijd af
In het middelbaar lukte dit voor mij ook perfect.

Eerste rapport paar buizen halen en laatste rapport +70% halen terwijl ik geen fl**ker deed. Alleen gaat dit nu niet meer :(

Nogmaals domheid is een product van luiheid ;) Als je niet lui bent en actief ermee bezig bent stijgt je IQ vanzelf.

Hmm..

Niet per definitie..

Maar je kan inderdaad wel je iq verhogen door je hersens te gebruiken maar je bent wel gelimiteerd aan wat god je gegeven heeft.

Uiteindelijk denk ik dat iedereen die de motivatie en discipline op kan brengen wel minimaal HBO moet kunnen. Alleen sommige mensen leren moeilijk, concentratie problemen enz..

Hmm..

Niet per definitie..

Maar je kan inderdaad wel je iq verhogen door je hersens te gebruiken maar je bent wel gelimiteerd aan wat god je gegeven heeft.

Uiteindelijk denk ik dat iedereen die de motivatie en discipline op kan brengen wel minimaal HBO moet kunnen. Alleen sommige mensen leren moeilijk, concentratie problemen enz..

u srs

In het middelbaar lukte dit voor mij ook perfect.

Eerste rapport paar buizen halen en laatste rapport +70% halen terwijl ik geen fl**ker deed. Alleen gaat dit nu niet meer :(

Haha :p true, hoger onderwijs is wel moeilijker.. Maar je hebt wel meer vakken die je leuk vind dus is t uiteindelijk makkelijker concentreren en huiswerk doen

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 21:16 ----------

Nee niet echt, maar klinkt beter als wat ontstond nadat jouw pa zijn lading in de k*t van je ma blafte

klinkt niet beter eerlijk gezegd

Ben nooit langer dan een weekje ziek geweest heb dit al meer dan een maand + ik ben 2 dagen lang duizelig+ misselijk en mn been was opgezwollen (het is nu wel wat minder)

:roflol:

Dat is 99% zeker geen kanker..

Maar goed, ga gewoon naar de huisarts, rather safe then sorry

Terug
Naar boven