XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een kansloze discussie.

Hmm, zou het niet beide kunnen? Je kan '10%' vervangen voor zowel 'mensen' als 'groep mensen'.

Ligt er maar aan hoe je het interpreteert :o

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 16:21 ----------

Ik rij beide :roflol:

nohomo/nodierencoïtus

Oh no you didnt :P

Maar opzich geen slechte suggestie

er zitten geen succesvolle mensen op dbb

Maar je hebt wel gelijk dat ik waarschijnlijk niet knap en succesvol genoeg ben voor de vrouwen die ik echt wil. Maar ik ben dan ook veeleisend. Maar wie wel he?

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 19:42 ----------

er zitten geen succesvolle mensen op dbb

*bijna

ben het zeker met je eens

Pa die boos wordt omdat ik een bankje naar zijn hoofd fl**ker :roflol:

Stel autisten ook, ik heb kapot last van mijn oren en ik vraag letterlijk 100x of ze kunnen kappen met schreeuwen. Had geen stem meer over na die 100x vragen of ze stil zijn over dus dan maar bakje :o

Stel autisten ook, ik heb kapot last van mijn oren en ik vraag letterlijk 100x of ze kunnen kappen met schreeuwen. Had geen stem meer over na die 100x vragen of ze stil zijn over dus dan maar bakje :o

Srs jullie zijn echte de flodders van de wijk of niet?

Srs jullie zijn echte de flodders van de wijk of niet?

:roflol: T zijn wel allemaal autisten hier thuis :o. 5 laptops, 2 iPads, 3 iPhones, op mijn kamer 40 inch tv en op mijn zusjes kamer staat mijn andere tv.. Overal kunnen ze tv op kijken maar ze lopen met zn 3e ruzie te maken om dat kleine ding in de woonkamer.

Prima dat ze daar ruzie om maken maar doe dat dan zonder te schreeuwen of ga ergens anders schreeuwen maar niet naast mijn hoofd als ik oorpijn heb.

Ach, punt was gelukkig duidelijk. T is stil :)

Aanstekelijk slecht IQ, doet pijn aan me ogen dit soort karakter trekjes.

Aanstekelijk slecht IQ, doet pijn aan me ogen dit soort karakter trekjes.

:o

Wat moest ik anders doen? Een ****ing bordje schrijven met of ze ff op wilde houden met schreeuwen?

Had het eigenlijk naar t hoofd van mijn zusje moeten fl*kkeren zij is echt zo'n ziekelijk irritant figuur. Constant janken om haar ex vriendje die geen vrienden meer wilt zijn.. Ga ergens anders janken, prima voor een week maar niet langer dan een maand. Vervolgens willen mijn ouders beneden tv kijken gaat dat wijf de hele boel bij elkaar schreeuwen omdat zij perse beneden tv wilt kijken

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 20:36 ----------

T is serieus alsof ze gewoon tegen elkaar lopen te schreeuwen omdat ze het leuk vinden :o

jullie klinken als 2 verwende nesten zyxyz

jullie klinken als 2 verwende nesten zyxyz

Ik kijk beneden nooit tv en als pa en ma vragen of zij beneden mogen kijken dan ga ik wel boven tv kijken.. Mijn zusje maakt er alleen een t*ring probleem van als iemand haar weg wilt sturen, alsof het haar tv is

hoe oud is die trut

Pics?

wie is die dode rakker in jouw avatar dan

Terug
Naar boven