Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

idd ik vond die ass ook wel naice:D

Vind dr face ook nice, dr buikje, dr t**ten. Mogen er wel meer van zijn. Dan is het de moeite nog

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 22:31 ----------

Ik heb echt een on af te dwingen lust zo'n vrouwtje te regelen de laatste tijd. Hoe meer ik er aan denk hoe erger het wordt. Het is echt ****ing erg aan het worden

Vind dr face ook nice, dr buikje, dr t**ten. Mogen er wel meer van zijn. Dan is het de moeite nog

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 22:31 ----------

Ik heb echt een on af te dwingen lust zo'n vrouwtje te regelen de laatste tijd. Hoe meer ik er aan denk hoe erger het wordt. Het is echt ****ing erg aan het worden

owjeee

Ja zo sterk heb ik het nooit maar het begint wel beetje uit de hand te lopen, vandaag al 2x en nog van die woeste gevoelens :roflol: ****ing hell :roflol:

tijd voor een girlfriend with benefits. nken wanneer het uitkomt en dan het huis uit schoppen. het leuke is ze komt nog terug ook:D

Misschien krijg ik wel een baan :trollface: Maar ik weet niet of je bij HBO 3 dagen kunt werken en de overige 2 dagen kunt studeren. Bij het MBO kan het wel

sommige opleidingen doen dit wel, je kan zelfs dan 1x per week naar school toe.
zo uit me hoofd doet small business in leeuwarden dit wel

Ja maar zo extreem is t nog nooit geweest. Dit is echt niet goed

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 22:40 ----------

Ja ben ik een beetje met bezig dat te regelen. Meerdere tegelijk lijkt me ook wel erg chill

Werkt je tren toch wel, of geswitched?

Hoveel zit je nu dan? En me laatste pb nog ontvangen?

Hehehe damn. :D

Februari ga ik weer on, wil gaan cutten met tren. Maar zo hoog ga ik niet hehe..

Nee, idd vroeg me alleen af of je 'm nog binnen heb gekregen.

Hehehe damn. :D

Februari ga ik weer on, wil gaan cutten met tren. Maar zo hoog ga ik niet hehe..

Nee, idd vroeg me alleen af of je 'm nog binnen heb gekregen.

Het is ondergedoseerd man en volgens mij behoorlijk want ik heb nog geen sides.

Golden gear

je bent gek maxia. Of misschien minder gevoelig voor AAS kan ook. Enerzijds duur grapje

Duur is t zeker ja, maar ik moet wat

kan HG deca voor je fixen maar je moet me hard payen swa

Terug
Naar boven