XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ee thanks man goede schema! ik geef je karma sahbi

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 12:28 ----------

\_/ dit is mijn cup of care. Hij is leeg.

is pua zie je dat niet? ik geef haar een neg daarna wil ze me.

Niemand wilt jou :roflol: behalve hersenloze bimbo's :roflol: Ik ga je denk trouwens maar weer even reporten. Kan je weer gebanned worden.

je kan beter off gaan man. laatste 5 waren allemaal HBO niveau dus niet heel dom :D

Hoezo moet ik off gaan? Leuk man dat je HBO niveau chicks kan aantrekken :o Sowieso al een niveau'tje en vraag me af voor hoelang srs. Jij hebt toch commentaar op anderen maar kijk eerst is in de spiegel makker.

Hoezo moet ik off gaan? Leuk man dat je HBO niveau chicks kan aantrekken :o Sowieso al een niveau'tje en vraag me af voor hoelang srs. Jij hebt toch commentaar op anderen maar kijk eerst is in de spiegel makker.
ja is cool man. Laatste tijd niet heel veel commentaar hier geuit hoor :D hehe is cool broski. hhehehehe ty men

ee thanks man goede schema! ik geef je karma sahbi

\_/ dit is mijn cup of care. Hij is leeg.

is pua zie je dat niet? ik geef haar een neg daarna wil ze me.

pas maar op, kix komt in je cup of care poepen.
daarna lacht heel DBB je uit

elephantlaughing.jpg

Mijn baard nog steeds , nog niet geschoren , MEH!

Potverdomme, één oordopje komt bijna geen geluid meer uit.. :(

K*t apple. Oortjes van iPod shuffle zijn na 2x trainen ermee gestopt (de bediening) en na 5x vallen ook de oortjes uit. Kan niet ruilen omdat ik hem net 2 weken te lang heb :@

Ik had Sennheiser cx270x ga nu voor de cx500. Goede keus?

ja top oordopjes

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 14:38 ----------

let wel op dat bij bepaalde modellen t kabeltje asymetrisch is (dus ene kant korter).
bij de CX200 is dat niet zo

Bah, vanochtend is de beste vriendin van mn zusje aangerand. Lopen echt zieke mensen rond op deze wereld.

Dat mensen zelfs na 5 jaar lidmaatschap nog steeds niet geestelijk in staat zijn om goed een pasje voor de scanner van het toegangspoortje te houden op mijn werk :mad::mad::mad::mad::sly::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Móet je het ook goed uitleggen in het vervolg he killy.

Terug
Naar boven