- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Echt fok op idd. Mag mn huis ook niet uit(officieel dan) van de arbo verzuimdienst.Klote man, know dat feel. Trainen wordt ook niks als je daar last van hebt, beterschap!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt fok op idd. Mag mn huis ook niet uit(officieel dan) van de arbo verzuimdienst.Klote man, know dat feel. Trainen wordt ook niks als je daar last van hebt, beterschap!

Domme opmerking gemaakt op werk waardoor er een hele pagina op fb is geschreven over irritaties en dat mensen te lui zijn om simpele dingen te doen.. woeps.

Domme opmerking gemaakt op werk waardoor er een hele pagina op fb is geschreven over irritaties en dat mensen te lui zijn om simpele dingen te doen.. woeps.

Haha, naja dat die opmerking niet door de beugel kan kan ik nog wel begrijpen. Alleen die ophef er om heen..
Wij mogen na werk tijd nazitten en gewoon drinken wat we willen, maar zodra we weg gaan moeten de mensen de bar opruimen. Ik liep al de hele tijd te ouwehoeren met een collega, beetje "gemene" opmerkingen naar elkaar, maar nog wel gewoon als grap bedoeld. Tijdens nazitten liep iedereen opeens weg waardoor zij er nog zat en ik zeg tegen haar "succes met de bar schoonmaken". Maar dat vond ze blijkbaar niet zo grappig.![]()

Die huh was bedoeld voor die rijtjeshuis opmerking. ;p
Maarja, speelt al wel langer hoor dat er geklaag is over dat de bar niet goed achter gelaten wordt. Mochten vroeger nazitten zo lang als we wilden, nu moet iedereen weg als de baas weg gaat. Puur omdat er niet goed werd opgeruimd... Achja

Doen gewoon dat de mensen die als laatste vertrekken de bar ff snel opruimen. Enige wat er gedaan moet worden is de glazen in een spoel machine zetten en het ijs weggooien.. 5min werk.
je kan toch ook gewoon je eigen glas er in gooien als je weg gaat?Elke bar heeft en spoel machine waar een kratje van 0.5x0.5m in past. Staat dus een leeg kratje op de bar voordat we gaan zitten zodat al onze glazen daar in kunnen. Enige wat er dan nog moet gebeuren is dat kratje de spoel machine in gooien en hem aanzetten.![]()