MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zou er meteen van alles in stoppen :)

Domme opmerking gemaakt op werk waardoor er een hele pagina op fb is geschreven over irritaties en dat mensen te lui zijn om simpele dingen te doen.. woeps.

Haha, naja dat die opmerking niet door de beugel kan kan ik nog wel begrijpen. Alleen die ophef er om heen..

Wij mogen na werk tijd nazitten en gewoon drinken wat we willen, maar zodra we weg gaan moeten de mensen de bar opruimen. Ik liep al de hele tijd te ouwehoeren met een collega, beetje "gemene" opmerkingen naar elkaar, maar nog wel gewoon als grap bedoeld. Tijdens nazitten liep iedereen opeens weg waardoor zij er nog zat en ik zeg tegen haar "succes met de bar schoonmaken". Maar dat vond ze blijkbaar niet zo grappig. :p

Domme opmerking gemaakt op werk waardoor er een hele pagina op fb is geschreven over irritaties en dat mensen te lui zijn om simpele dingen te doen.. woeps.

Wonen ze in rijtjeshuizen? :trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 14:15 ----------

Haha, naja dat die opmerking niet door de beugel kan kan ik nog wel begrijpen. Alleen die ophef er om heen..

Wij mogen na werk tijd nazitten en gewoon drinken wat we willen, maar zodra we weg gaan moeten de mensen de bar opruimen. Ik liep al de hele tijd te ouwehoeren met een collega, beetje "gemene" opmerkingen naar elkaar, maar nog wel gewoon als grap bedoeld. Tijdens nazitten liep iedereen opeens weg waardoor zij er nog zat en ik zeg tegen haar "succes met de bar schoonmaken". Maar dat vond ze blijkbaar niet zo grappig. :p

Dafuq :roflol:

Je gaat me toch niet zeggen dat daar ophef over is? Had ze heel jaar pil doorgeslikt en liet ze gister alles gaan ofzo ?:roflol:

Huh?

Pangafilet zwartepeper/citroen is niet lekker :(

Pil doorslikken = menstruatie opsparen.

Die huh was bedoeld voor die rijtjeshuis opmerking. ;p

Maarja, speelt al wel langer hoor dat er geklaag is over dat de bar niet goed achter gelaten wordt. Mochten vroeger nazitten zo lang als we wilden, nu moet iedereen weg als de baas weg gaat. Puur omdat er niet goed werd opgeruimd... Achja

Die huh was bedoeld voor die rijtjeshuis opmerking. ;p

Maarja, speelt al wel langer hoor dat er geklaag is over dat de bar niet goed achter gelaten wordt. Mochten vroeger nazitten zo lang als we wilden, nu moet iedereen weg als de baas weg gaat. Puur omdat er niet goed werd opgeruimd... Achja

Oh :roflol:

Vanwege mijn opmerking wat een boel opvatte als dat rijtjeshuisbewoners garant staan voor problemen :p

Snap niet dat jullie niet gewoon je eigen bende opruimen dan.. Of gewoon steeds 2 mensen aanwijzen om alle bende op te ruimen en dan wisselen. Kun je gelijk een schuldige aanwijzen.

Doen gewoon dat de mensen die als laatste vertrekken de bar ff snel opruimen. Enige wat er gedaan moet worden is de glazen in een spoel machine zetten en het ijs weggooien.. 5min werk.

Doen gewoon dat de mensen die als laatste vertrekken de bar ff snel opruimen. Enige wat er gedaan moet worden is de glazen in een spoel machine zetten en het ijs weggooien.. 5min werk.

:o je kan toch ook gewoon je eigen glas er in gooien als je weg gaat?

Elke bar heeft en spoel machine waar een kratje van 0.5x0.5m in past. Staat dus een leeg kratje op de bar voordat we gaan zitten zodat al onze glazen daar in kunnen. Enige wat er dan nog moet gebeuren is dat kratje de spoel machine in gooien en hem aanzetten. :o

Elke bar heeft en spoel machine waar een kratje van 0.5x0.5m in past. Staat dus een leeg kratje op de bar voordat we gaan zitten zodat al onze glazen daar in kunnen. Enige wat er dan nog moet gebeuren is dat kratje de spoel machine in gooien en hem aanzetten. :o

En dat is te moeilijk voor sommige mensen? :roflol:

Nouja, kan me voorstellen dat het irritant is wanneer mensen steeds op t laatste moment snel weggaan dat ze niets hoeven te doen.

Hahah tja.. ik heb het al heel vaak gedaan. Ben altijd een van de laatsten die weg gaat. Behoorlijk lullig dus dat ik de schuld krijg terwijl we met 7 man tegelijk weg gingen

:roflol:

Wij gaven ook altijd standaard 1 persoon de schuld als we niemand wisten om aan te wijzen.

Je bent gewoon t pispaaltje :p

Terug
Naar boven