XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gears of war campaign goede tijden..

Cod modern warfare ook goede tijden, dikke adict daar.

Daarna league of legends... (was nog redelijk goed ook..)

Maar nu gelukkig afgekickt van al dat gamen, komt weinig goeds van.
Ik speel nog lol, ik zweer op mn moeder ik heb nooit zulke roidrages gehad in real life dan in lol, ik zou sommige mensen echt doodslaan op dat moment.. (srs) heb een keer random mn telefoon gegooit

Ik speel nog lol, ik zweer op mn moeder ik heb nooit zulke roidrages gehad in real life dan in lol, ik zou sommige mensen echt doodslaan op dat moment.. (srs) heb een keer random mn telefoon gegooit

pokemon pinball, ergste spel ooit

gooide me gameboy color tegen de muur en ging kapot, moest huilen en kreeg dezelfde dag nog een nieuwe:o

Lol nu het over roidrages gaat tijdens gamen. Ik sloeg altijd vol met m'n vuisten (knokkels) op m'n toetsenbord of bureau. Knokkels altijd helemaal onder het bloed en door de tintelingen in m'n vingers kon ik al helemaal niet meer spelen maar werd altijd helemaal knetter gek :( Door de trillingen van het bureau raakten er stekkertjes los in m'n PC kast en ik kan zelf niks met een PC dus werd ik nog gekker :( Begon daarna altijd op slot van rekening mijn moeder te zeuren over dat ik niet zo op het bureau moest slaan.. Weer roidragen en daarna met bebloede knokkels aan het avond eten.. :o

True story:(
Blij dat ik niet meer game

herkenbaar tijdje geleden nog me beelscherm kapot geslagen van 200 euro en mn ps3 controller tegen de muur met World At War lang geleden.. maar ik ben dan ook een autist waarvan gamen mijn leven is

Lol nu het over roidrages gaat tijdens gamen. Ik sloeg altijd vol met m'n vuisten (knokkels) op m'n toetsenbord of bureau. Knokkels altijd helemaal onder het bloed en door de tintelingen in m'n vingers kon ik al helemaal niet meer spelen maar werd altijd helemaal knetter gek :( Door de trillingen van het bureau raakten er stekkertjes los in m'n PC kast en ik kan zelf niks met een PC dus werd ik nog gekker :( Begon daarna altijd op slot van rekening mijn moeder te zeuren over dat ik niet zo op het bureau moest slaan.. Weer roidragen en daarna met bebloede knokkels aan het avond eten.. :o

True story:(
Blij dat ik niet meer game
welke game brah

pokemon pinball, ergste spel ooit

gooide me gameboy color tegen de muur en ging kapot, moest huilen en kreeg dezelfde dag nog een nieuwe:o

Ik gaf mijn GBA een keer een kopstoot, was het scherm doormidden. Daarna kreeg ik een klap met de platte hand. (srs)

Srs toen ik klein was had ik echt de allerergste fuu moment, toen de gameboy net uit kwam was het zon grijze f**got ding zonder kleur, dus ik ging naar barsmit of intertoys weet niet meer welke het was en wou een gameboy color dus die f**got gaf me gameboy zonder kleur :fuu: was 6 jaar en heartbroken as fuark

Dat ragen doe ik nog steeds hoor. Vooral op f1 2012. Man man man wat een irritaties als je online racet.

Wat wel stom is is dat ik 5 minuten in een deuk kan liggen door iets te doen wat als een andere bij mij zou doen ik zou gaan ragen.

Nogsteeds zo ziek als een hond. Weer heel de dag werken :mad:

Srs toen ik klein was had ik echt de allerergste fuu moment, toen de gameboy net uit kwam was het zon grijze f**got ding zonder kleur, dus ik ging naar barsmit of intertoys weet niet meer welke het was en wou een gameboy color dus die f**got gaf me gameboy zonder kleur :fuu: was 6 jaar en heartbroken as fuark

inb4 mensen die zeggen grijs is ook een kleur :D
maar je mag mijne wel hebben man? heb zo een geile paarse

Zit steeds te wachten op m'n supps, pakketpost komt maar niet langs :(

Edit: Pakket is inmiddels binnen :D

Laatst bewerkt:
eitje met kaas gemaakt en is niet lekker :(. Normaal is et lekker maar nu...... Son I'm disapointed.
edit: :fuu: 1000ste post verspild.

YouTube is de laatste tijd regelmatig mijn dag aan het verpesten en heb het gevoel dat het een spelletje is om mijn geduld/breaking point te testen..

Ondanks dat ons internet snel genoeg is 6Mb/s niet mbit dus, steeds vaker dat hij moet bufferen etc FFS!

YouTube is de laatste tijd regelmatig mijn dag aan het verpesten en heb het gevoel dat het een spelletje is om mijn geduld/breaking point te testen..

Ondanks dat ons internet snel genoeg is 6Mb/s niet mbit dus, steeds vaker dat hij moet bufferen etc FFS!

u mirin?
2247609539.png

dat is mbitlol .. komt dus ook op 6 mb/s of zo iets.

Terug
Naar boven