- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terwijl jij lekker in slaap valt verdien ik wel lekker geld, dus ik mag klagen. Ik ben geen vent, alleen een chick die meer alpha is dan jij, get over it b*ch.
nej man,![]()
vin gewoon dat ook de nieuwe leden die paris nog niet kenne weten dat het een vent is![]()
Hoe weet je trouwens zo zeker dat ze een vent is? Je gaat er standaard vanuit dat iedereen hier op het forum een vent is? Vind je het anders moeilijk om er mee omtegaan, blijft best lastig het omgaan met meisjes.
het zij in een pm dat het me vanavond pics zou geven als bewijs, (pics van haar gezicht niet herkenbaar maar met een lepel en een aansteker in haar hand) toen kreeg ik een pm dat dat verzet zou worden naar donderdag. toen ik vrijdag vroeg waar de pic bleef deed ze alsof ze me niet kende, saaie troll is gewoon saai.Hoe weet je trouwens zo zeker dat ze een vent is? Je gaat er standaard vanuit dat iedereen hier op het forum een vent is? Vind je het anders moeilijk om er mee omtegaan, blijft best lastig het omgaan met meisjes.
die hele pm stroom kwam van jou afHoe weet je trouwens zo zeker dat ze een vent is? Je gaat er standaard vanuit dat iedereen hier op het forum een vent is? Vind je het anders moeilijk om er mee omtegaan, blijft best lastig het omgaan met meisjes.

Je kan zeggen wat je wilt, ik denk nog steeds dat paris en russian bear of de zelfde persoon zijn, of bear is verlieft op paris
maakt niks uit hoe je het went of keerd, maar bobbin B. jij zit niet meer in het plaatje.
het zij in een pm dat het me vanavond pics zou geven als bewijs, (pics van haar gezicht niet herkenbaar maar met een lepel en een aansteker in haar hand) toen kreeg ik een pm dat dat verzet zou worden naar donderdag. toen ik vrijdag vroeg waar de pic bleef deed ze alsof ze me niet kende, saaie troll is gewoon saai.
maar waarom vertel ik dit aan joudie hele pm stroom kwam van jou af

die hoefde van mij niet eens op de foto, en alsof jullie geen lepels in huis hebbe.Ja Bobbin had de lepel vergeten, ik ga nou ook niet speciaal een lepel gaan kopen hoor.![]()
die hoefde van mij niet eens op de foto, en alsof jullie geen lepels in huis hebbe.
On topic: internet valt steeds heel even uit

k zag mn zus in dr blootje toen ik dr kamer in kwam >_< lelijk genant
k zag mn zus in dr blootje toen ik dr kamer in kwam >_< lelijk genant
beetje goed figuur?