Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je vader wel, je moeder was nerges te bekenneik ben apestoned en volgens mij hoorde ik mijn ouders coïtus hebbon... OMG![]()

say wut

je vader wel, je moeder was nerges te bekenne
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------
say wut
ga je ze vragen hoe het was?
als ze morgen vertellen dat moeders lag te vergaan van de pijn dan lucht mij dat op 
je viel toch op bad boys?Anders ben ik even ****ING VIJF UUR ONDERWEG VAN BOBBIN NAAR MIJN HUIS. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTREINEN![]()

zat bobbin op je?

I hear u, het zou mijn dag ook verpesten als achteraf bleek dat ik toch een chick was, en de jonges niet te moeite nemen om naar mijn huis te komen.Anders ben ik even ****ING VIJF UUR ONDERWEG VAN BOBBIN NAAR MIJN HUIS. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTREINEN![]()
I hear u, het zou mijn dag ook verpesten als achteraf bleek dat ik toch een chick was, en de jonges niet te moeite nemen om naar mijn huis te komen.
I hear u, het zou mijn dag ook verpesten als achteraf bleek dat ik toch een chick was, en de jonges niet te moeite nemen om naar mijn huis te komen.