- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
als je echt zo alpha was als je de hele tijd vertelt dan had je mijn respect toch al lang opgeëist
On topic: weer last van me rug![]()
als het irl was had ze dat ook allang gedaanVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je echt zo alpha was als je de hele tijd vertelt dan had je mijn respect toch al lang opgeëist
On topic: weer last van me rug![]()
als het irl was had ze dat ook allang gedaan
. Dus ik maar weer even de sauna in, ligt daar zo'n dikke verlepte moslimvent van tegen de 60 die me aan zit te staren (ook helemaal naakt) 
On topic: was vandaag in de sauna, heeft iemand de deur van het stoombad open gelaten dus alle stoom eruit, dan maar even de 75graden sauna in...even wat te drinken halen wil ik het stoombad in zie ik door de deur een wijf van ver in de 60 die helemaal naakt met der benen gespreid op die bank ligt. Dus ik maar weer even de sauna in, ligt daar zo'n dikke verlepte moslimvent van tegen de 60 die me aan zit te staren (ook helemaal naakt)
![]()

net of ze met
guy gaat afsprekenJammer dat ik dat Paris topic heb gemist.
Paris je ziet er lekker uit mm keertje afspreken groetjes.

Ik ben niet haar baas ofzo hoor
Overigensnet of ze met
guy gaat afspreken

als zij echt alpha is spreekt ze mij er nog wel over aan![]()
heeft totaal niks met alpha te maken omfg
Waarom zou ze dat doenheeft totaal niks met alpha te maken omfg

dat is de hele discussie
On topic: kon vandaag niet squatte, de hele tijd bezet![]()
ga je nou ook nog woorden uit je duim zuigen en zomaar in een zin zetten 

begin van de discussie:
maar verder ga ik er niet op in, te veel of topic is te goed voor mijn kaartenverzameling![]()
paris en bobbin hoezo gaan jullie er de hele tijd op in?

okey nu moet ik wel om pics van je ouders vragen
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------
volges mij heeft hij me nu op ignore gezet
wat tevens mijn dag verpest![]()