Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jammer dat ik dat Paris topic heb gemist.
Paris je ziet er lekker uit mm keertje afspreken groetjes.

Vandaag zou mijn bloed test binnenkomen, ben gegaan naar de huisarts en de assistente zij dat ik morgen moest terug komen om het met de huisarts te bespreken.. weet alleen nog niet of dit wel een goed teken is of niet
(Ik word getest op diabetes en bloedwaardes)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.025
On topic: was vandaag in de sauna, heeft iemand de deur van het stoombad open gelaten dus alle stoom eruit, dan maar even de 75graden sauna in...even wat te drinken halen wil ik het stoombad in zie ik door de deur een wijf van ver in de 60 die helemaal naakt met der benen gespreid op die bank ligt :angstig:. Dus ik maar weer even de sauna in, ligt daar zo'n dikke verlepte moslimvent van tegen de 60 die me aan zit te staren (ook helemaal naakt) :kots:

On topic: was vandaag in de sauna, heeft iemand de deur van het stoombad open gelaten dus alle stoom eruit, dan maar even de 75graden sauna in...even wat te drinken halen wil ik het stoombad in zie ik door de deur een wijf van ver in de 60 die helemaal naakt met der benen gespreid op die bank ligt :angstig:. Dus ik maar weer even de sauna in, ligt daar zo'n dikke verlepte moslimvent van tegen de 60 die me aan zit te staren (ook helemaal naakt) :kots:

Hmmm dus jij was die geile ecto sletje ! waarom kwam je niet ff op me schoot zitten

WHOPPPAAA

alweer wat geld vergokt :(

Laatst bewerkt:
dat is de hele discussie;)

On topic: kon vandaag niet squatte, de hele tijd bezet :(

:roflol: ga je nou ook nog woorden uit je duim zuigen en zomaar in een zin zetten :roflol:

"dat is de hele discussie"

Sense.png

paris en bobbin hoezo gaan jullie er de hele tijd op in?

hhhmm volgens mij heb ik gisteren echt me ouders coïtus horen hebben.... en ik was apestoned :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.037
okey nu moet ik wel om pics van je ouders vragen

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

paris en bobbin hoezo gaan jullie er de hele tijd op in?

volges mij heeft hij me nu op ignore gezet

wat tevens mijn dag verpest :(

Terug
Naar boven