MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik stel me niet aan :roflol:

Je kent dat gevoel wel dat je vol zit en eigenlijk niet meer van plan was om te eten omdat anders je maag ontploft(buiten kwark). En nu nemen ze chinees mee :(

cry-baby.jpg

Dan zou ik het gewoon op het aanrecht laten staan in die bakken en later opeten of morgen als ontbijt

****ing lekker als het koud is

umet brow

Dan zou ik het gewoon op het aanrecht laten staan in die bakken en later opeten of morgen als ontbijt

****ing lekker als het koud is
untitle.jpg

90% kans dat het of op is, of ze gooien het weg, of ze geven het aan de kat ...
Ookal vraag ik om het bij te houden :mad:

Is jullie kat kannibaal dan?

mijn hele facebook staat er mee vol, ga je ergens anders druk over maken zou ik zeggen

Ja iedereen heeft er wel weer iets over te melden inderdaad, vind ik ook niet noodzakelijk maar het blijft wel een vreemde move van die columnist.

Vandaag junkdag, heel de week op verheugd. ik dacht lekker eten bestellen, is 90% van mijn eten bedorven. alles in de prullenbak gesodemieterd, en zit ik hier zielig een bakje kwark weg te werken:treuren:

Vandaag junkdag, heel de week op verheugd. ik dacht lekker eten bestellen, is 90% van mijn eten bedorven. alles in de prullenbak gesodemieterd, en zit ik hier zielig een bakje kwark weg te werken:treuren:

Had je eten bestelt en was dat bedorven? :o

Terug
Naar boven