XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag junkdag, heel de week op verheugd. ik dacht lekker eten bestellen, is 90% van mijn eten bedorven. alles in de prullenbak gesodemieterd, en zit ik hier zielig een bakje kwark weg te werken:treuren:

laat de turk dan komen met een lading kebab

ja en als je niet opk*t word jij mijn junkmeal

Ik heb wel wat snoepjes voor je

8157808890_ceb79b4eb8_b.jpg

ben beetje pissed sorry, had die bezorger zelfs €1,67 fooi gegeven

Bel gewoon die tent op dat de shit bedorven was..

Bij domino's geven ze je zelfs een nieuwe pizza als je zegt dat het koud was. t*ring paupers soms, had 1x dat ik pizza bracht en toen kwam ik terug kreeg ik te horen dat die koud was.. Dus ik dacht dat kan nooit, maar goed, met nieuwe pizza weer naar dat huis heen. Deed een kerel open in plaats van t wijf daarvoor. Had srs de neiging om die pizza op de grond te gooien en er op te stampen.

kheb al eens een bak ijs gekregen als verontschuldiging voor bedorven champignonroomsaus bij de friettent

inbe4 champignon cum saus

heb ook voor mijn zusje besteld en haar eten was gewoon goed??? maarja **** it, heb bij recensies op hun site 2 sterren gegeven van de 5(toch 2 sterren omdat de patat goed was), en bij comments liet ik een rage tekst achter, die inmiddels al gedelete is

heb ook voor mijn zusje besteld en haar eten was gewoon goed??? maarja **** it, heb bij recensies op hun site 2 sterren gegeven van de 5(toch 2 sterren omdat de patat goed was), en bij comments liet ik een rage tekst achter, die inmiddels al gedelete is

Als je nuttig wilt zijn post je gewoon even wat pics van je zusje;)

Boys, ik zit met een dilemma. Zou ik een nieuwe gsm kopen met abonnement (24 maanden) of een (goedkopere of tweedehands) zonder abonnement? :scratch:

Geen slecht abo, ik werk er zal ik hem even voor je inboeken? :D
:roflol: u srs?

Kan jij dan even alle addertjes onder het gras vertellen? :o
Ik zit nu bij mobile vikings en wij hebben thuis internet en telefoon van telenet.
Zijn er misschien voordeligere/betere abonnementen? :D

Mag via PM :P

:roflol: u srs?

Kan jij dan even alle addertjes onder het gras vertellen? :o
Ik zit nu bij mobile vikings en wij hebben thuis internet en telefoon van telenet.
Zijn er misschien voordeligere/betere abonnementen? :D

Mag via PM :P

Je zit gedurende de gehele contractperiode vast aan

Een lelijke android telefoon :roflol:

Terug
Naar boven