MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dude, kroegentocht met mijn vader. Is f*cking akward :o
Dan sta je daar met 2

Get drunk as phuck.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 12:21 ----------

Dat vind ik echt goeie messen

I-can-count-to-potato.jpg

:fuu: er is vanavond bij mij in de buurt een kroegentocht. En mijn vader wilt samen met mij ernaartoe. F*cking akward, wat moet ik nu doen?
99% kans dat ik bekenden tegen komen, maar dan zit ik daar met alleen mijn vader

Ligt er echt aan wat voor vader je hebt.

Op zich wel een toffe persoon, maar niet echt iemand waar (ik) mee op café wil :o

Boeiend, gewoon doen.

Al snap ik je wel, mijn zusje flipte hem ook helemaal toen mijn pa haar op kwam halen bij de scouting en naar haar ging zoeken omdat ze een kwartier te laat was :roflol:

Is toch gezellig n keer met je pa n borrel doen

:fuu: er is vanavond bij mij in de buurt een kroegentocht. En mijn vader wilt samen met mij ernaartoe. F*cking akward, wat moet ik nu doen?
99% kans dat ik bekenden tegen komen, maar dan zit ik daar met alleen mijn vader

dude quality time met je pa EN je kan drinken, met beetje geluk bekostigt hij eea voor je.

Boeiend gewoon gaan en heb een gezellige tijd met je pa. Waarom zo druk maken om wat anderen ervan vinden? Beter zo dan wanneer je later denkt: "had ik nou maar".

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 13:38 ----------

dude quality time met je pa EN je kan drinken, met beetje geluk bekostigt hij eea voor je.

Dat

Een lange relatie, verliefd geworden op iemand anders en zal nu een keuze moeten maken. :(

Hoelang draait die shit al wel niet

Dat zeg je nu.. maar ondertussen zit je telkens voor de tv als het draait

Terug
Naar boven