- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Dude, kroegentocht met mijn vader. Is f*cking akward

Dan sta je daar met 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan sta je daar met 2
Hij had mij vorige week gevraagd of ik ernaartoe ging. En toen zei ik: waarschijnlijk niet.
Dan sta je daar met 2
Hij had mij vorige week gevraagd of ik ernaartoe ging. En toen zei ik: waarschijnlijk niet.
En normaal ging hij met collega's, maar dat gaat niet door
Spaanse vlieg?pilletje in zijn drankje doen, kun je lekker knuffelen.
er is vanavond bij mij in de buurt een kroegentocht. En mijn vader wilt samen met mij ernaartoe. F*cking akward, wat moet ik nu doen?
99% kans dat ik bekenden tegen komen, maar dan zit ik daar met alleen mijn vader
Op zich wel een toffe persoon, maar niet echt iemand waar (ik) mee op café wil

Op zich wel een toffe persoon, maar niet echt iemand waar (ik) mee op café wil![]()

Een borrel nemen zou ik niet zo erg vinden, maar een georganiseerde kroegentocht in mijn buurt

er is vanavond bij mij in de buurt een kroegentocht. En mijn vader wilt samen met mij ernaartoe. F*cking akward, wat moet ik nu doen?
99% kans dat ik bekenden tegen komen, maar dan zit ik daar met alleen mijn vader
dude quality time met je pa EN je kan drinken, met beetje geluk bekostigt hij eea voor je.
Een lange relatie, verliefd geworden op iemand anders en zal nu een keuze moeten maken.![]()
Wut? GTST?